יום ראשון, 25 ביולי 2010

פתרון חימום לאירוע

אחד היתרונות של פטריות חימום הוא שבניגוד למזגנים או תנורים הוא יכול לעבוד במקומות פתוחים. לפני הרבה זמן שהלכתי למסעדת קינג ג'ורג' בראשון לציון אז בזמן ההמתנה לכניסה למסעדה כדי שאנשים לא ייקפאו מקור (במזג אוויר חורפי כמובן), משתמשים שם ב- פטריות חימום. בנוסף, דואגים לכבד את האנשים במטעמים כגון: שניצלונים, צ'יפסים וכדומה בכדי לצ'פר את האנשים על זמן ההמתנה. אגב, מסעדה איכותית ביותר, אך לצערי לא כשרה כך שלמשגיחי הכשרות יהיה קצת בעיה.

פטריות חימום יכול להיות פתרון מצויין לאלה המעוניינים לקיים אירוע באוויר הפתוח כשמזג האוויר קר מאוד כמו בחורף. אך פטריות חימום לא מתאימות רק לאלה הרוצים לעשות אירוע, הן מתאימות מאוד אף (ואולי בעיקר) לבעליה מסעדות ובתי הקפה, כי כאשר בחורף קר מאוד בחוץ, רוב האנשים ירצו לשבת בתוך המסעדה ולא בקור בחוץ, לכן פטריות חימום יכול לפתור את העניין ואנשים יוכלו לשבת בחוץ בחימום נעים ומפנק. מה גם, יש הרבה אנשים שמעדיפים לשבת בחוץ, באוויר הפתוח, מאשר בתוך המסעדה או הבית קפה לכן בכדי לספק שירות טוב ללקוחות מומלץ לחשוב על העניין בחיוב.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכדי שאירוע ייחשב כמוצלח הוא הציוד אותו אנחנו אמורים להשכיר לאירוע. וכאשר האירוע נערך במזג אוויר קר, במקום פתוח, אחד הדברים החשובים שצריך להשכיר זה פטריות חימום. הרי לא תוכלו להשאיר את האורחיים שלכם קופאים מקור בחוץ ואין זה אומר שבגלל שחורף ומזג האוויר קר לא תוכלו לקיים אירוע בחוץ, לכן פטריות חימום צריך להיות אחד הדברים הראשונים שתחשבו עליו כאשר אתם עורכים אירוע בחוץ במזג אוויר קר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה