יום שני, 19 ביולי 2010

השימוש בוילון

נמאס לי מהחדר שלי, בא לי לעשות שינוי משמעותי בחדר, הוא נהיה כזה טיפה משעמם. האמת שהארון והספרייה שלי מאוד ישנים, אפילו המיטה היא די ישנה ולא נוחה כפעם. פעם אהבתי להשקיע בחדר שלי אבל ככל שעובר הזמן אני מזניח אותו יותר ויותר. אני רוצה לעשות שינוי במיקום של הרהיטים והחפצים, לקנות טלוויזיה נורמלית, לשים וילונות אולי. לא יודע, חייב שינוי! עכשיו כשאני חושב על זה, נראה לי אין לנו כמעט וילונות בבית, יש לנו רק בסלון מיני וילון כזה שנראה יותר כמו תריסים שבא יחד עם החלון.

כאמור, ל- וילונות יש כמובן גם מגוון אדיר של צבעים. ולצבע יש השפעה רבה על החדר, על הבית בכלל ואף השפעה על הנפש. לכן חשוב לבחור בקפידה ומומלץ להתאים את צבע הוילון לצבע הקיר. כדאי לדעת שצבעים בהירים יתנו לחדר אווירה של מרחב ותחושה של חדר גדול יותר ואילו צבעים כהים יתנו תחושה של חדר קטן יותר. בכל מקרה, היות ויש גם סוגים שונים של וילונות, רצוי להתייעץ עם איש מקצוע העוסק בתחום, על מנת שתבחרו את הוילון המתאים לכם.

ענף ה- וילונות בישראל הולך ותופס תאוצה והוא מגלגל מילוני שקלים בשנה. וילונות מיועדים בעיקר לבתים פרטיים, אם כי יש לא מעט בתי עסק המשתמשים המון ב- וילונות, גם על מנת לייפה את המקום. השימוש ב- וילונות נעשה בעיקר בבתים הפרטיים בגלל ההשפעה שיש לו על הבית. הוא יכול לשמור על הפרטיות בכך שהוא "חוסם" את הזגוגים השקופה של החלון (אם יש לכם כזאת) ובנוסף כמובן, תוכלו להחליט כמה אור ייכנס אליכם הבייתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה