יום ראשון, 18 ביולי 2010

שמלות כלה 2014

עוד מעט יגיעו העיצובים החדשים של שמלות כלה 2014 שהרבה מאוד אנשים מחכים להם. סביר להניח שהדגמים החדשים יהיו בסגנון דומה לקודמיהם בשנה החולפת עם צבעים עדינים וחביבים כמו קרם, אפרסק וכמובן הלבן הישן והטוב. בנוסף, דגמי שמלות כלה 2014 כנראה יהיו אף יקרים יותר מבשנה שעברה היות ובשנה שעברה חווינו את אחד המשברים הגדולים ביותר מבחינת כלכלית ואילו היום אנחנו בשלבי סיומו.

בתור אחד שרוצה להיות מעצב אופנה ומעצב שמלות כלה במיוחד, אני נוהג לראות כל שנה את הקטלוגים של השמלות כלה, וגם עכשיו אני מחכה בקוצר רוח לקטלוג של 2014. למרות שלדעתי לא יהיה יותר מדיי שינוי באשר לשנה שעברה אך עדיין מעניין יהיה לדעת את העיצובים החדשים של שמלות כלה 2014.

תחום עיצוב שמלות הכלה בישראל הולך ותופס תאוצה. ובשל כך אנחנו עדים לפתיחת עוד ועוד סלוני כלות מדיי שנה. לכן יש להניח שמבר העיצובים והדגמים של קולקציית 2014 יהיה גדול ומשופע. מעצבי השמלות עומלים בימים אלה על דגמי שמלות כלה 2014 כשכבר עכשיו ברור שדגמי השמלות לא יהיו בצבעים נועזים כבשנים עברו כמו: סגול, כחול, אדום וכדומה, אלא בצבעים יותר רכים ונעימים לעין.

חברה שלי מתה על שמלות כלה. היא יכולה לשבת ולראות קטלוגים של שמלות כלה במשך שעות. היא אמרה לי שעוד מעט יוצא הקטלוג של 2014, והייתם צריכים לראות איך היא מתרגשת כאילו מה קרה. יום אחד טיילנו באלבני וראינו סלון כלות, היא כמעט נכנסה לשם מרוב התרגשות. בקיצור, רק שייצא כבר הקטלוג הזה, אולי היא תירגע קצת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה