יום חמישי, 8 ביולי 2010

טיול בירושלים

אני מאוד אוהב את ירושלים, אמנם אני לא ירושלמי אבל יש לי חבר מאוד טוב שגר בירושלים ואני נוהג ללכת אליו לא מעט. יום אחד באתי אליו והלכנו לשחק כדורגל במגרש השכונתי, בעודנו הולכים בדרכנו ראינו הכנות לאירוע בפארק והיה שלט גדול: "הופק על ידי קשת במות ואירועים" שזו כנראה החברה שהשכריה את הציוד והפיקה את האירוע. כנראה מדובר באירוע גדול, לא סתם הוא צד את עיננו.

יום אחד טיילתי להנאתי בירושלים בשכונת רמת שלמה עם חברתי, באנו לעבור את הכביש במעבר החצייה, כשלפתע באה במהירות משאית גדולה שכתוב עליה קשת במות. נבהלנו נורא, מזל שהיינו ערניים ולא חצינו ישר. מסתבר שזה היה משאית של חברה להשכרת ציוד שהשם שלה הוא קשת במות. בקיצור, לא נתנו לזה להרוס לנו את הערב והמשכנו לטייל ולהינות מהאוויר הצח.

חבר שלי מתחתן בקרוב ורוצה לערוך אירוע לכבוד טקס האירוסין. הוא מתעקש לעשות אירוע קטן וצנוע אך ההורים שלו מסרבים בתוקף ורוצים שיערוך אירוע גדול ומכובד. הצעתי להוריו, שאם זה מה שהם רוצים הרי שאולי כדאי להם לפניות לחברה המשכירה ציוד לאירועים. הם אמרו שזה רעיון מצויין ושאלו אותי אם אני מכיר חברה שכזו, אמרתי להם שכן אני מכיר את חברת קשת במות ואירועים. חברה מצויינת ואמינה וגם לא יקרה. אף הצעתי להם אפילו שאני אתקשר לחברת קשת במות בעצמי ואהיה למעשה איש הקשר וכך אוכל לעזור ככל יכולתי בהפקת האירוע. אחרי הכל, מדובר בחבר מאוד טוב שלי ואני מאוד מכבד את הוריו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה