יום שני, 12 ביולי 2010

כלי אוכל

כלי מטבח יפים ומעוצבים נותנים הרגשה אחרת לאוכל. כלי מטבח גורמים לאווירה אחרת וגם בתי עסק והמסעדות הבינו זאת. אם כי, הדבר מופנה בעיקר למטבח הבייתי שלנו בבית. איזה כייף זה לבשל בכלים טובים ואיכותיים שיעזרו לנו בבישול ויתרה מכך, להגיש בכלים אלו שיתנו חשק לאכול. אני אישית נורא אוהב לבשל והשימוש בכלי מטבח טובים ואיכותיים באמת גורמים להרגשה אחרת.

כל אחד שאוהב לבשל או סתם אוהב לעזור לאמא בבית חייב לרכוש לעצמו כלי מטבח איכותיים. כשיש לך כלים טובים ויפים אתה תהנה הרבה יותר מהבישול. כלי מטבח ניתן להשיג בכל הרשתות הגדולות, המבחר הוא עצום ויש מגוון עשיר של כלי מטבח מדהימים. סבתא שלי מאוד אוהב לקנות כל דבר הקשור למטבח ולבישול, אני נוהג לקחת אותה המון לקניון, יש שם כמה חנויות שמוכרים כלי מטבח והיא מבסוטה מזה שחבל על הזמן, היא יכולה להיתקע שעות בכל חנות.

הייתי לא מזמן באיקאה בפעם הראשונה, אני חייב לומר שהמקום פשוט עצום! יש שם הכל, פשוט הכל!. כל מה שרק יעלה על דעתכם. יש שם חדרי שינה, רהיטים, כלי מטבח, מיטות. אבל מה שהכי מיוחד באיקאה זה שיש שם כל מיני פטנטים מגניבים ומאוד יעילים שלא האמנתם אי פעם שמישהו יחשוב על זה. האמת שאני הלכתי לשם בגלל שאני צריך כלי מטבח שכל כך חסרים לי. אני חש שהמטבח שלי מתרוקן מכליו וצריך לחדש את המאגר.

תגובה 1:

  1. עיצוב נכון של שולחן האוכל וכלי האוכל עצמם יכול בהחלט להשפיע על החווית הקולינרית, ואפילו כנראה פסיכולוגית, על הטעם.


    צלחות קורנינג

    השבמחק