יום חמישי, 22 ביולי 2010

בחירת התקליטן

יש לי חבר שהוא תקליטן והוא לוקח אותי לא מעט לאירועים שהוא מוזמן אליהם. לדעתי הוא אחד התקליטנים הכי טובים בתל אביב והסביבה. אם כי עדיין, יש לו הרבה מה ללמוד, יצא לי להיות בלט מעט אירועים ושמעתי כמה תקליטנים ממש איכותיים. למרות שלדעתי, זה תלוי גם בקהל שמגיע, אם מגיע קהל מבוגר ולא זורם, הרבה יותר קשה להיקשר אליו ולהקפיץ אותו. לעומת זאת, קהל צעיר, שבא עם המון מצב רוח לעשות שמח קל יותר להתחבר אליו, להשתלב אליו ולקרוא את המוסיקה שהוא אוהב. באחד האירועים שהלכתי איתו (עם חברי התקליטן) היה קהל מהסוג הצעיר וראיתי כמה קל להקפיץ אותו. באותו אירוע גם האוכל היה מעולה, קייטרינג איכותי ביותר.

כיום על מנת להפיק אירוע מיוחד ובלתי נשכח, תקליטנים לבד אולי לא יספיק, גם אם מדובר בתקליטנים איכותיים ביותר. כיום יש כל מיני אטרקציות נחמדות ומעולות שיכולות לעניין מאוד את הקהל ולהפוך את האירוע למיוחד במינו. אחד מהם יכול להיות להקת מתופפים אשר מאוד תופסת היום ולא מעט אנשים הולכים לכיוון זה כיוון שזה נותן קצב ואווירה לאירוע. אין זה אומר שצריך לוותר על התקליטן כמובן, אלא משהו המתלווה אליו.

כולנו יודעים את חשיבות התקליטנים באירועים. אחרי הכל, הם חלק מרכזי מאוד באירוע, הם אלו שצריכים למשוך את הקהל ולהרים את האירוע כדי שתהיה שמחה גדולה. בהמון מקרים, התקליטנים לוקחים על עצמם ממש את ניהול האירוע. לכן, תקליטנים טובים ואיכותיים אשר הומלצו לכם על ידי רבים גם יעלו בהתאם. יש לציין גם שהם מביאים איתם את כל הציוד האישי הדרוש להם, כמו מערכות הגברה עם כל הקפטים הייחודיים להם וכולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה