יום שני, 19 ביולי 2010

מה עם טבעת?

יום אחד הסתובבתי עם חברה שלי ברחבי תל אביב, היא כמובן רצתה לעשות קצת שופינג, בדרך כלל אני לא אוהב ללכת איתה לעשות שופינג היות שכמו כל הבנות, שופינג אצלהם זה כמו יום עבודה שלם. בקיצר הסתובבנו קצת באלנבי, קנתה כמה בגדים יפים וראינו בדרך גם חנות של טבעות נישואין. לא יודע למה ואיך, אך פתאום מצאנו את עצמנו נכנסים לחנות ומתחילים להביט בכל ה- טבעות נישואין שיש בחנות. הבחורה הנחמדה שעובדת בחנות חשבה שאנחנו אולי עומדים להינשא ובוחרים את הטבעות בייחד אך אני מייד קפצתי ואמרתי לה שזה ממש לא כך ואנחנו רק מסתכלים, חברה שלי עשתה לי קצת פרצופים אך הרגעתי אותה ואמרתי לה שאני אוהב אותה.

אני זוכר פעם אחת שהייתי במשחק כדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, אז במחצית המשחק אחד מאוהדי מכבי תל אביב הציע נישואין לאחת מהאוהדות של הפועל תל אביב. אני אישית לא מתלהב מהעניין של הצעות נישואין במגרשי כדורגל, אני חושב שזה צריך לעשות במקום הרבה יותר אינטימי, עוד מעט במקום טבעות נישואין הוא יביא לה כדור כדורגל... או שמא אולי הם יחרטו על ה- טבעות נישואין שלהם את סמלי הקבוצות.

בגדול, טבעות נישואין לא אמורות להיות נוצצות ומושכות את העין, אך אין זה אומר שהן בהכרח פשוטות, ההיפך בדיוק הוא הנכון, טבעות נישואין הן אינן פשוטות כלל. אולי מבחינה פיזית הן נראות פשוטות, אך יש להן ערך רגשי וסנטימנטלי עצום המסמלות את האהבה והכבוד ההדדי בין בני הזוג. זוגות רבים הנשואים זה זמן מה יעידו על כך שמבט קטן אל הטבעת ממלא אותם באושר אינסופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה