יום ראשון, 11 ביולי 2010

גלידה - קינוח מפנק

לאכול גלידה זה אחד הדברים הכי מפנקים שיש! אני הכי אוהב גלידת תות ולימון. לדעתי זה שילוב נהדר וממש טעים. כולם אוהבים גלידה, אני לא מכיר אחד שלא אוהב גלידה. יום אחד שיחקנו כדורגל בשכונה באמצע אוגוסט, ממש בשיא החום, ועוד בצהריים... עד שהחלטנו להפסיק את המשחק וללכת לפנק את עצמנו בגלידה. הלכנו למכולת לייד והתלבטנו בין ארטיק קרח לטילונים והגלידות. בסוף אני לקחתי מגנום בטעם שוקולד ואגוזים.

אני אוהב לעשות הליכה. אני יכול להסתובב להנאתי במשך שעות. אחד הדברים שאני אוהב לעשות זה ללכת לים ברגל שזה מרחק שעה הליכה מהבית שלי, לקנות גלידה טובה ולהמשיך בהליכה על שפת הים גם במשך שעה ארוכה. חברה שלי באה איתי כמה פעמים וגם היא טוענת שזה ממש כייף, מרענן ומרגיע. תחשבו איזה תענוג זה ללכת להנאתכם על שפת הים כביד אחת אתה מחזיק בידה של חברה שלך וביד השניה גלידה טעימה...

אני מאוד אוהב את התכנית של קרין גורן, סודות מתוקים. היא עושה מתכונים משגעים וטעימים! היא עושה בעיקר קינוחים ואני הכי אוהב שהיא עושה קינוחי גלידה עם שוקולד וקצפת. בא לי גם להיות קונדיטור, לא יודע אם יש בזה הרבה כסף אבל זה נראה לי ממש כייף (ומשמין בטח). אולי בעצם לא כדאי, בתור אחד שמכור לגלידה אני ימצא את עצמי כל היום טוחן גלידות ודברים משמינים.

אחד הבילויים האהובים עליי זה ללכת לגלידרייה טובה ולקנות גלידה טעימה ואיכותית. לא משנה לאן אני הולך, אם זה לסרט, אם זה לפאב, אם זה סתם לטייל, סביר להניח שבסופו של דבר אני ימצא את עצמי קונה גלידה. אם אין גלידרייה באזור, אקנה לי איזה טילום או מגנום מאיזה קיוסק. רק שלפעמים יש בעיה היות ואני שומר בשר וחלב, כך שלפעמים יוצא שאני אוכל בשר לפני ולא עובר מספיק זמן לכן במקרים כאלה אני מסתפק בגלידת פרווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה