יום ראשון, 4 ביולי 2010

סתם שטויות

אבא שלי הטיל עליי משימה לסדר את הגינה של סבתא שלי ומה זה אין לי כח! אני עובד כל יום מ-8 עד 5, איפה יש לי זמן? גם לי אין לי ציוד מתאים, אין לי כלום. הוא רוצה שאני יתקשר לחברה להשכרת ציוד לגינון וישאל כמה עולה להשכיר ציוד כזה, לא מבין מה הוא נפל עליי, שייחפש באינטרנט גנן ויעזוב אותי בשקט. חוץ מזה, יש בכלל דבר כזה השכרת ציוד לגינון? מה זה השטויות האלה, בסוף אמרתי לו שאני לא עושה וזהו.

בא לי לעשות טיול ארוך ארוך בחוץ לארץ. מאז שהשתחררתי אני חולם לעשות טיול מגניב לדרום אמריקה אבל במקום זאת אני מוצא את עצמי כל הזמן בעבודה. כל הפייסבוק שלי אני רואה תמונות של אנשים שעושים טיול לתאילנד וכל מיני מקומות מגניבים ואף פונים לחברות להשכרת ציוד צילום בכדי לצלם את כל המקומות היפים בצורה איכותית ביותר. לא נראה לי שאם אני אסע אני יפנה לחברה להשכרת ציוד צילום, מצלמה דיגיטלית איכותית כמו שיש נראה לי מספיק.

חבר שלי רוצה לעשות אירוע לכבוד סיום התואר של בנו. הוא רוצה לערוך אירוע גדול ומרהיב, לכן הצעתי לו לפנות לחברה להשכרת ציוד לאירועים. בהתחלה הוא היסס, אך לאחר שאמרתי לו שהחברות האלה העוסקות בהשכרת ציוד לכל אירוע שהוא, יוכלו ממש לעזור והוא לא ייצטרך לדאוג כמעט לכלום מלבד הזמנת האורחים, הוא השתכנע ונענה להצעתי.

לבן דוד שלי הקטן יש יום הולדת, אני פשוט מת עליו! הוא כל כך חכם וחמוד שאפשר לאכול אותו. בא לי לעשות לו איזה מסיה מגניבה בפארק ולעשות משהו יפה ומיוחד. אבל האמת שאין לי ממש כח, גם אין לי מאיפה להביא ציוד, אולי אני אפנה לחברות שנותנות שירות של השכרת ציוד לאירועים? ככה הם יסדרו לי גם את הכל אבל מצד שני השכרת ציוד בטח עולה לא מעט ואין לי ממש כסף. טוב כנראה נעשה לו איזה משהו נחמד בבית וזהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה