יום רביעי, 30 ביוני 2010

מסיבת רווקות על יאכטה

מסיבת רווקות עושים למישהי רק לפני שהיא מתחתנת. בד"כ נהוג שכמה חברות מפתיעות את הכלה המיועדת באיזה מקום נחמד עם שירה ואלכוהול. אני חושבת שזה אחלה רעיון, קצת להתפרק, להשתולל ולעשות שטויות רגע לפני שהיא ממסדת את הקשר לנצח עם בחירת ליבה (כלומר מסיימת את חייה המרתקים והחופשיים והופכת להיות כלואה בבית עם אישה אחת!). הייתי במסיבת רווקות ביאכטה לא מזמן וזו הייתה פשוט חוויה ענקית! חבל שאין כל יום מסיבת רווקות על יאכטה :)

לא מזמן הייתי באחת ממסיבות הרווקות הכי טובות שהייתי. חברה טובה שלי מתחתנת עוד כמה ימים ואני ועוד כמה חברות החלטנו לעשות לה מסיבת רווקות על יאכטה! משהו מהסרטים! יצא לי להיות בכמה מסיבות רווקות אך זאתי הכי טובה שהייתי. השכרנו, אני ועוד שש חברות יאכטה מדהימה עם, בר משקאות, מוסיקה איכותית וקצבית, אוכל והיה פשוט מדהים!  היה הרבה מאוד מצב רוח (כנראה גם בגלל כמות האלכוהול) והכל זרם נפלא. היא בעצמו נהנתה מאוד, היא לא תיארה לעצמה שכמה ימים לפני החתונה שלה, היא תמצא את עצמה על יאכטה שותה לשכרה עם חברות. היא ממש נהנתה והודתה לנו מאוד על המסיבה שארגנו לה.

ככל שעובר הזמן אני רואה עוד ועוד אנשים שאני מכירה שמתחתנים ובהתאם לכך אני מוצאת את עצמי מוזמנת ללא מעט מסיבות רווקות. רובם אמנם גדולות ממני בכמה שנים אבל עדיין זה מתחיל להלחיץ אותי שאני אפילו עוד לא מאורסת וצריך להתחתן, ילדים, משפחה וכדומה.. לא חושבת שאני בנויה לזה, בטח לא כרגע. לפני כמה שבועות יצא להיות במסיבת רווקות ביאכטה! אף פעם לא חשבתי על זה וזה ממש מגניב לערוך מסיבת רווקות ביאכטה. רעיון נהדר ומקורי. בכלל, הבנתי שלאחרונה עושים לא מעט אירועים ביאכטה ויש לא מעט שמזמינים יאכטה ליום הולדת או אפילו כאלה שמציעים נישואין.

את מסיבת הרווקות הזאת אני לא אשכח הרבה מאוד זמן. המסיבה הייתה ביאכטה והמקום היה פשוט מושלם לערוך מסיבת רווקות! המחיר היה ממש משתלם , זכינו שם למיטב הפינוקים, מוסיקה מטריפה, בר אלכוהול, הרצאה קטנה בנושא זוגיות ואפילו אבובים שאפשר לקפוץ איתם למים. אבל הכי חשוב, האווירה היה פשוט נהדרת! אין ספק שזה אחד ממסיבות הרווקות הכי טובות שהייתי בהם. זאת לא הפעם הראשונה שהייתי במסיבת רווקות, אבל מסיבת רווקות ביאכטה? זו פעם ראשונה שלי ואין ספק שזאתי הייתה הכי כייפית והכי נהניתי בה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה