יום שלישי, 1 ביוני 2010

שירותי הסעות

טיול המאורגן בצורה יסודית יהיה צורך להשתמש בשירותי הסעות אוטובוסים. בטיחותיות המתאימות לגילאים השונים ולכמות מסוימת של אנשים, חשוב מאד לבחון את הנהגים המועסקים בחברות השונות בכדי למנוע שלא נדע, תאונות. למעשה, לכל טיול מאורגן תדרשו להשכיר את שירותם של חברת הסעות כזו או אחרת (ברור שתלוי גם במספר הנוסעים). כמובן שעדיף שהחברה תהיה ותיקה ומנוסה ותהיה מומלצת על ידי אנשים הקרובים לכם. על מנת להוזיל מעט מעלות ההסעה, מומלץ לבדוק אופציות של חברות מאותה עיר ממה אתם מעוניינים להוציא את ההסעה. לצורך העניין, אם לדוגמא אתם מעוניינים לנסוע מבאר שבע לאנשהו, מומלץ שתחפשו שירותי הסעות בדרום או חברת הסעות בבאר שבע.

אם אתם קבוצה מאורגנת מראש לבטח יש לכם רשימה מסודרת של חברות המעניקות שירותי הסעות אוטובוסים מומלצים ולא תהיה לכם בעיה לארגן זאת בעיקר אם זה לא הטיול הראשון שלכם כקבוצה, אך עדיין חשוב לקבל המלצות בתחום. רוב חברות הסעות אוטובוסים יש להם אתר אינטרנט משלהם בה הם מציגים את הפרטים הדרושים. כאשר מדובר בטיול מאורגן לכמה ימים של עשרות נוסעים, הזמנת אוטובוסים לטיול היא בלתי נמנעת.

אגד, דן, קווים, הן החברות אוטובוסים המובילות בארץ לתחבורה ציבורית, אך הם אינם מעניקים שירותי הסעות. לשם כך ישנן חברות אחרות המעניקות שירותי הסעות לטיולים וכדומה. בעוד דן פועל רק בגוש דן ובתל אביב בעיקר, אגד פועל בכל הארץ ויש לה קווים בין עירוניים. בתור אחד שגר בנתניה, אני יותר נוסע דווקא באוטובוסים של חברת קווים מאשר של אגד. לאחרונה הפסקתי לנסוע באוטובוסים ואני נוסע הרבה יותר על אופניים. הגעתי למסקנה שזה הרבה יותר זול, הרבה יותר מהיר ובעיקר הרבה יותר בריא.

תחום שירותי הסעות אוטובוסים בישראל הולך ותופס תאוצה וכיום יש לא מעט חברות העוסקות בתחום ההסעות. התחרות בשוק כמובן גם גדלה. כאשר אתם מתכננים טיול מאורגן עם עשרות אנשים, לדוגמא בחברה בה אתם עובדים, כמובן שתצטרכו לפנות לחברת הסעות אוטובוסים על מנת להזמין אוטובוס לטיול. נסיעה באוטובוסים, בטח לנסיעה ארוכה כמו לאילת למשל, היא לא נסיעה קלה, לכן כדאי להזמין מחברה מקצועית ומוכרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה