יום חמישי, 24 ביוני 2010

להשכיר ציוד

כל מוביל יודע מתי הוא מתחיל לסבול, אני עבדתי פעם בתור מוביל בחברת הובלות ואני אומר לכם, כשחברת השכרת ציוד לאירועים פונה אלינו כדי שנעביר בשבילה ציוד לאירועים שונים אנחנו ישר יודעים שזה הולך להיות יום עייף במיוחד, מה שכן נדמה לי שזה משתלם, המחירים נראים לי לא רעים בכלל. אני בטוח גם שהחברות האלה שנותנות את השירות הזה של השכרת ציוד לאירועים עושות לא מעט כסף.

דוד שלי ואשתו ילדו בשעה טובה ומוצלחת בן ראשון. עכשיו כמובן יש להם להפיק את כל האירוע של הברית, לארגן דברים, לשלוח הזמנות ולארח אנשים. אין להם כח לכל זה, אולי בכלל כדאי שהם יתקשרו לחברה העוסקת ב- השכרת ציוד לאירועים והם יארגנו בשבילם את כל האירוע ואז הם ייצטרכו רק להזמין את האנשים. אני אציע להם זאת.. אבל חשוב לבחור חברה טובה ואמינה שעוסקת הרבה זמן בתחום הזה של השכרת ציוד לאירועים כדי שלא יהיה פאשלות באירוע.

אירועים היום הולכים ומתמעטים. לכולם יש פייסבוק, קפה דה מרקר, רשת חברתית. מי בכלל רוצה לחגוג אירוע כשיש לו אלף איש חברים שמשבחים אותו בסטטוסים בלי הפסקה? בקצב הזה כל חברת השכרת ציוד לאירועים וכל חברת קייטרינג אפרית ונחשבת תפשוט את הרגל ואז מה יהיה? רק אנשים מתוסכלים מול מסך. סתם, אני בספק רב אם זה יקרה, חברות השכרת ציוד לאירועים וקייטרינג עושות ים של כסף. למרות שמצד שני, בעקבות כל הרשתות החברתיות, הפרסום יכול להיות רחב ויותר אנשים יכולים להכיר את החברה. יתרה מכך, אנשים שהם לקוחות פוטנציאליים.

כבר שבועות שאנחנו שוברים את הראש מה לעשות ליום הנישואים החמישים, חיפשנו אולם קטן כדי לארח את כל המשפחה והחברים, רצינו אפילו לעשות שחזור חופה. בסוף בחרנו חלקת חוף נטושה ופראית, פנינו לחברה שנותנת שירות השכרת ציוד לאירועים, השכרנו את כל הציוד שאנחנו צריכים ואנחנו פשוט יודעים שכשאנחנו מפיקים את האירוע לבד, זה יהיה אירוע חלום! אך ללא ספק, שירותי השכרת ציוד לאירועים זה אחד הדברים היותר טובים ומועילים שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה