יום שני, 28 ביוני 2010

מסעדות צרפתיות

לא בכדי כשאנחנו מחפשים מסעדה טובה, איכשהו תמיד אנחנו מגיעים למקום מיוחד בעל ניחוח ואווירה אירופאיים, מסעדות צרפתיות. גם אם נמשיך ונמשיך לחפש, כאשר יש לנו חשק לסוג מסויים של אוכל, תמיד בסופו של דבר נגיע לשם. אם זה איטלקי, או אם זה מזרחי, או אם זה ישראלי, או אם זה צרפתי. מסעדות קיימות בכל הגוונים, הטעמים והניחוחות. אם כי מסעדות צרפתיות קצת קשה למצוא.

אני לא מבין איך אפשר לאכול אוכל צרפתי. מעולם לא הלכתי למסעדות צרפתיות ואני גם לא אלך! לעומת זאת, אוכל איטלקי או אוכל אסייאתי אני מאוד מאוד אוהב. האוכל טעים ומעניין, לא כמו הרגלי צפרדעים שבטח מביאים במסעדות צרפתיות. שמעתי גם שמסעדה הודית היא מאוד טובה, אף פעם לא ניסיתי אבל זה דווקא בא לי לנסות, שמעתי שהם אוהבים מאוד חריף וגם אני מאוד אוהב.

מסעדות צרפתיות הן פחות פופלריות פה בארץ. זו הסיבה כנראה שגם אין יותר מדיי מסעדות צרפתיות ברחובות ויש רק מספר מאוד מצומצם בכמה ערים בלבד. הישראליים אוהבים יותר המטבח האסייאתי, הכולל את הסושי שמאוד אוהבים, את האוכל הסיני המוקפץ, ועוד כל מיני מאכלים טעימים והנהדרים מהמזרח הרחוק. הביקוש למאכלים אסייאתים הוא גדול בהרבה בהשוואה למסעדות צרפתיות.

לפני כמה ימים הייתי במסעדה מדהימה בשם: "לאנטריקוט", היא נחשבת לאחת מהמסעדות צרפתיות הכי טובות בארץ. לאנטריקוט היא מסעדת בשרים בתל אביב, באזור נחלת בנימין והיתרון שלה היא שהיא גם מסעדה כשרה. אני אישית לא מת על מסעדות צרפתיות אבל מכיוון ששמעתי הרבה המלצות על המסעדה הזאת, פשוט לא יכולתי לסרב ואכן לא התאכזבתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה