יום חמישי, 17 ביוני 2010

בגדים לעבודה

בין אם אתם עוסקים כשפים, או בין אם אתם מלצרים או אפילו מארחים אתם לבטח יודעים, בגדי עבודה הוא מצרך מאד חשוב בחיי היום יום שלכם, הרבה יותר מבגדים אחרים. מי אוהב כשבגדיו מתכלכלים? פרט לילדים קטנים בגילאי שנתיים והלאה כמובן, אף אחד כמעט. לכן המציאו את המושג בגדי עבודה, המקטלג את בגדיכם לבגדים שניתן ללכלך בגאווה ולבגדים שלא אוהבים כשהם מתלכלכים.

עוסקים כשפים? מלצרים? אולי מארחים במסעדות או/ובאולמות אירועים או גני אירועים? בגדי עבודה הם בהחלט מה שאתם זקוקים לו. בין אם אתם מתלכלכים במהלך העבודה ובין אם לאו, אתם זקוקים לבגדי עבודה מסויימים שיאפיינו את אופי עבודתכם בצבעים מסויימים, בצניעות כלשהי (או להיפך) ובמידה ואתם מתלכלכים במסגרת העבודה, גם בבדים מסויימים שיאפשרו לכם כביסות קלות, ניקוי כתמים מהיר ובד שאינו מתכלה במהירות ואתם מסודרים למשך כל שעות היום בעבודה.

השתחררתי לא מזמן מהצבא ואחרי שבועיים של מנוחה שפינקתי את עצמי התחלתי לעבוד. כשהתחלתי להבין הבנתי שאין לי בכלל בגדי עבודה היות והייתי רגיל ללבוש מדים כל הזמן. הלכתי לקניון לקנות לי קצת בגדים, גם לעבודה וגם ליציאות. אמנם התענוג עלה לי בכמה מאות שקלים אבל לפחות עכשיו יש לי סופסוף בגדי עבודה ללבוש.

דוד שלי עושה שיפוצים בבית וביקש את עזרתי. הוא עידכן אותי שהשיפוצים ייערכו מספר ימים, אני כמובן לא היססתי לרגע ומייד נעניתי לבקשתו. שמתי עליי בגדי עבודה, יצאתי לכיוון ביתו אשר מרוחק כ-10 דקות מביתי והתחלנו בשיפוצים. שברנו קירות, הזזנו דברים, צבענו, ניקינו, התקנו חשמל, בקיצור עבודה לא קלה בכלל. מזל שהבגדי עבודה שלי היו נוחים אחרת היה לי קשה מאוד לעבוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה