יום חמישי, 24 ביוני 2010

חליפה לחתונה

בניגוד לעבר שנהוג היה שהחתן ילבש לערב החתונה חליפות חתן כבדות ובצבעים כהים, היום המצב קצת שונה ואפשר לראות מגוון גדול של חליפות חתן בכל מיני סגנונות וצבעים. היום גם אפשר למצוא יותר חנויות וסטודיו למעצבים המתמחים בעיקר בעיצוב חליפות חתן ופונים ישירות לקהל זה. מבחר ה- חליפות חתן הוא בהחלט גדול כך שגם המחירים משתנים ממקום למקום ובהתאם לסוג ועיצוב החליפה. בכל אופן, ההוצאה לא זולה במיוחד שכן רוב החליפות מגיעות לסכומים של אלפי שקלים.

חתונה כוללת בתוכה מגוון רחב של תחומים הקשורים אליה כשעיקרה הוא הלבשת החתן והכלה. למרות שכל העיניים נשואות מן הסתם אל הכלה ונדמה שהחתן אין לו כל התלבטויות בנוגע ללבוש שילבש, הדבר לא תמיד נכון. בטח לא בימינו עם כל עיצובי ה- חליפות חתן שיש כאשר ניתן למצוא מאות חנויות ומעצבים מקצועניים בתחום. התקציב הוא חלק חשוב בכך היות ואפשר למצוא חליפות חתן במחירים גבוהים של ממש אך עדיין, תמיד אפשר להתגמש ולהתמקח.

חבר טוב שלי מתחתן בשעה טובה ומוצלחת עם בחירת ליבו. אחרי שסגרו את כל הפרטיים הטכניים, כעת הוא צריך למצוא לעצמו חליפת חתן יפה והולמת. הלכתי איתו למדוד כמה חליפות חתן בכמה בתי אופנה מובילים ותתפלאו לדעת איזה מבחן ענקי יש, ככה שהבחירה ממש לא קלה ושלא נדבר על המחירים. בסופו של דבר, הלכנו למעצב ידוע המתמחה בעיצוב חליפות חתן ולקחנו חליפה מהממת שממש מתאימה לו.

אז נכון שבחתונה עצמה רוב העיניים נשואות לכלה והיא זאת שמושכת את רוב תשומת הלב אך באם החתן הצליח למשוך ולו קצת מתשומת ליבו של הקהל זה אומר שהיה בו משהו מיוחד. חלק גדול מזה תלוי בחליפת החתן שהוא לבש. חליפות חתן יש במגוון סגנונות ועיצובים ובשביל להתאים לעצמך חליפה ראויה ליום החשוב בחייך מומלץ להתייעץ באנשי מקצוע. בניגוד למקובל לחשוב, חליפות חתן ניתן גם להשכיר ולא רק לקנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה