יום רביעי, 16 ביוני 2010

תפירת בגדים

מכונות תפירה חזרו בגדול ל"מרכז הבמה", בניגוד למקובל לחשוב יותר ויותר אנשים נעזרים בשירות החייטים ושל מכונות תפירה (בטח ביחס לשנים קודמות). הסיבה לכך היא, כמובן כמו כל דבר היום, התפתחות הטכנולוגיה המאפשרת לנו לתקן כל בגד בכל סוג של בד, בקלות, ביעילות, וחשוב מכך, תפירה איכותית שכלל לא מורגשת ואינה נראית לעין. או אפילו יותר מכך, תפירה הנראית לעין בכוונה על מנת אפילו לשפר את ההופעה.

מכונות תפירה אינו "מכשיר" שיש לכל אחד בבית. רבים לא יודעים להשתמש, אחרים חושבים שזה משהו ישן שנעלם מהעולם, אך טעות לחשוב כך. מכונות תפירה אינה קשה לתפעול כמו שניתן לחשוב ודרוש רק הדרכה קצרה. כמובן שאי אפשר לדעת ישר לתפור בצורה מקצועית של ממש וצריך כמו כל דבר ניסיון. אך אין לכם מה לדאוג, כאשר אתם רוכשים מכונת תפירה, ברוב המקומות ייתנו לכם תמיכה, יעוץ והדרכה כמה שתרצו.

לחברה שלי היה יום הולדת לפני כמה ימים ורציתי לקנות לה משהו יפה ומיוחד. החלטתי לכתוב לה משהו נחמד על מגבת והתלבטתי באיזה צבעים לקחת. בסוף לקחתי את המגבת בצבע ורוד והכיתוב היה בצבע לבן-שמנת. את הכיתוב בחנות עשו באמצעות מכונות תפירה מגניבות. הרבה מאוד אנשים הזמינו כל מיני דברים לכיתוב על מגבת והמכונות תפירה עבדו נונ-סטופ.

סבתא שלי היא תופרת מקצועית (או אפשר להגיד הייתה כי עכשיו היא בפנסיה) אבל בגדול היא תופרת מעולה. כל פעם שאני צריך תיקון בבגד מסויים (בעיקר בג'ינסים) אני ישר פונה אלייה. היא יודעת לתפור גם ביד וגם בעזרת מכונות תפירה. פעם לפני כמה שנים, שהיא הייתה עוד עובדת, היו לה אפילו כמה מכונות תפירה בבית. רק שתהיה בריאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה