יום שני, 14 ביוני 2010

טחינה

לאכול במסעדות זה פשוט חוויה בשבילי. ללא ספק, זה אחד הבילויים האהובים עליי. אם זה בארוחת בוקר, ארוחת צהריים או אפילו סתם לדפוק איזה שווארמה בלאפה (עם טחינה מעל כמובן חובה) בשעה 3 בלילה אחרי הבילוי בפאב. אבל אם יש משהו שאני ממש אוהב זה לאכול מדי פעם חומוס-פול. לשבת ככה בפנאן בשישי ב-11 בוקר בחומוסיה טובה ולנגב פיתה עם חומוס ו- טחינה, זה פשוט תענוג אמיתי.

כמעט כל אחד אוהב טחינה, זהו מאכל עממי קליל יחסית וטעים מאוד וכמעט בכל מקום מוגש כמנה ראשונה. אין ספק ש- טחינה זה אחד המאכלים הכי ישראליים שיש (יחד עם חומוס ופלאפל). יש מקומות בהם אפילו מגישים קינוחים נפלאים העשויים מ- טחינה גולמית. אני אישית נורא אוהב טחינה וכמעט תמיד יהיה אצלי במקרר בבית.

אני נורא אוהב את כל סוגי הסלטים. בין אם זה סלט טורקי, כרוב אדום או סלט טחינה במיונז. סלטים מוסיפים המון לאוכל. גם כשהולכים למסעדת בשרים כמנה ראשונה מגישים המון סוגי סלטים כדי להתפנק לקראת הארוחה האמיתית. אם כי, אני תמיד דואג שהסלטים יהיו על השולחן גם בזמן שמביאים את הבשר. למשל אני בזמן הצבא הייתי נוהג ללכת עם המפקד שלי למסעדת הטורקי באור יהודה לאכול שווארמה אז לפעמים כשהיינו פותחים שולחן אין מצב שהייתי אוכל את השווארמה בלי צלחת טחינה לייד.

אני אישית ממש אוהב טחינה!. אני הכי אוהב לאכול טחינה עם שווארמה, מבחינתי אין דבר כזה שווארמה בלי טחינה (וכרוב לבן כמובן ). אם כי יש לציין, שהטעם שונה ממקום למקום וישנם מקומות בהם ה- טחינה יותר טעימה וישנם מקומות שפחות. אני חושב שזה תלוי בעיקר ב-טריות של ה- טחינה. אותי אישית זה גם מאוד מצמיא ואני חייב לקחת יחד עם זה גם שתייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה