יום שלישי, 22 ביוני 2010

כשמשעמם...

אני גר בנתניה ויש לי חבר ממש טוב שגר בבאר שבע. המרחק בין נתניה לבאר שבע הוא בערך 144 קילומטר וקשה לנו להגיע אחד לשני לעיתים קרובות. בכל זאת 144 קילומטר הלוך, 144 קילומטר חזור, זה המון! עם זאת, הוא חבר ממש טוב שלי ואנחנו דואגים לשמור על קשר, לכן לפעמים אנחנו מגיעים אחד לשני ברכבת זה בעצם הדרך הכי טובה.

חלום שלי זה לעבור לגור בתל אביב, העיר ללא הפסקה שתמיד יש מה לעשות ואף פעם לא משעמם. הבעיה שמחירי הדירות בתל אביב הם ממש גבוהים, אולי בין הגבוהות בארץ. יוצא לי הרבה פעמים להיות בתל אביב וחיפשתי פה ושם דירות, מצאתי פעם דירה פשוטה ונחמדה באזור סבבה שעולה בערך 144 אלף דולר. אין לי כרגע סכום כזה, זה המון כסף ואני צריך לעבוד עוד הרבה בשביל להגיע ל- 144 אלף דולר.

הלכתי אתמול לעשות קניות בסופר, לא היה לי כלום במקרר. קניתי שתייה, גבינות, מעדנים, לחמניות, קצת ממתקים ככה שיהיה לנשנש, סה"כ סכום הקנייה יצא לי 144 שקלים. היה לי די מזל כי היה עליי בדיוק 150 שקלים. לדעתי 144 שקל זה קצת יקר ביחס למצרכים שקניתי. בדרך חזרה הבייתה מצאתי שטר של 100 שקלים ממש לייד הבית, כנראה זה באמת היה יום המזל שלי.

פעם הייתי נוהג להתקשר הרבה לשירות 144 של בזק, זה היה דבר מאוד שימושי ויעיל. גם היום הוא שימושי אך משום מה לא יוצא לי להשתמש בו. הבנתי גם שהיום יש שירות 144 של sms , נשמע רעיון לא רע בכלל. זה נודע לי כי מחבר שלי שנוהג להתקשר דווקא די הרבה לשם. הוא טוען שזה אחלה שירות והנציגי שירות מאוד נחמדים ואדיבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה