יום שני, 31 במאי 2010

מכונות קפה

ישנם עשרות ואף מאות סוגים של מכונות קפה, המחירים נעים בסכום שבין מאות שקלים למכונה ועד סכום של אלפי שקלים ל- מכונות קפה איכותיות במיוחד. בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בתחום מכונות הקפה בישראל וניתן לראות בהרבה מאוד בתים מכונות קפה ביתיות. הדבר נח, יעיל ובעיקר מפנק במיוחד. רוב המכונות לא עולות פחות מכמה מאות שקלים כך שבכל מקרה ההוצאה לא זולה במיוחד אך שווה להשקיע במכונת קפה איכותית שתחזיק לאורך זמן.

כמובן שבכל בית קפה, מסעדה וכל בית עסק כמעט בתחום המזון יש מכונות קפה, אולם כאמור היום הקפיצה המשמעותית בתחום מכונות הקפה נעשתה כאשר אנשים החלו לרכוש מכונות קפה ביתיות, דבר שכמובן הגביר את היבוא ואת המודעות. היום יש ללא מעט אנשים מכונות קפה ביתיות, בטח בהשוואה לעבר שזה לא עלה בדעתו של אף אדם שיהיה למישהו מכונה כזו בבית.

שוק הקפה בישראל בכלל ובעולם בפרט הולך ומתפתח. שוק הקפה בישראל מגלגל מילוני שקלים בשנה והרווחים מקפה הם אדירים. לכן גם ה- מכונות קפה משתכללות כל הזמן ושאפשר להכין עשרות כוסות קפה במהירות, ניתן להפוך את העסק לרווחי במיוחד. יש מאות חברות של מכונות קפה ומי שחולם לפתוח עסק קפה משלו לא חייב את המכונה המשוכללת ביותר.

כמעט אין אחד שלא אוהב קפה, אם זה בבית, אם זה במשרד, אם אתה מתארח בבית של חברים, בכל מקום תמצא את עצמך עם קפה ביד, לכן אין זה פלא ש- מכונות קפה הפך למוצר מאוד מבוקש בשוק בזמן האחרון. מי לא אוהב לקום בבוקר, לשטוף פנים ולשבת ברוגע עם עיתון וכוס קפה? אבל כמו בכל דבר בעידן של היום, גם תחום הקפה זוכה ל"השתכללות" ויותר אנשים אוהבים להתפנק עם מכונות קפה מתקדמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה