יום שני, 3 במאי 2010

מסעדות כשרות

מאות ואף אלפים חוגגים את הבר מצווה שלהם באולם יפה ומפואר, אך רבים גם עורכים בנוסף טקס רשמי של בר מצווה בכותל המערבי. אלה הבוחרים לעשות גם בכותל, חלקם עורכים טקס דתי ועוזבים מייד לאחר מכן אך מרבית המשפחות, לאחר הטקס בכותל חוגגות את המאורע באחת מן המסעדות האיכותיות שיש בירושלים, רובם גם כמובן מעדיפים לחגוג זאת ב- מסעדות כשרות למהדרין. אם כי, די ברור שבירושלים זה לא כזה בעיה למצוא כאלה, שכן רובם של המסעדות הן כשרות למהדרין.

בירושלים מאות מסעדות כשרות למהדרין אחרי הכותל שמתאימות לעריכת החגיגה. חשוב לזכור להזמין מקום מספר חודשים מראש על מנת שתוכלו לערוך חגיגה סגורה. המגוון של מסעדות כשרות למהדרין לחגיגה אחרי הכותל גדול כל כך, שכל משפחה תמצא את המקום והאוכל המתאימים והאהובים עליה. לעשות ארוחה טובה וחגיגית לכבוד החתן באיזה מסעדה טובה ואיכותית זה רעיון נפלא.

ישרלאים אוהבים לאכול. בזה אין ספק, לכן אין זה פלא שאחד הבילויים העיקריים של הישראליים זה לאכול במסעדות בין אם זה מסעדות כשרות למהדרין ובין אם לא, הישראלי לא מוותר על הבילוי. לאוהבי הבשר בכלל מדובר בחוויה של ממש. הרי מי מאיתנו שהוא רעב לא מדמיין לעצמו איזה נתח סטייק יפה ועסיסי? היה נחמד רק אם היו יותר מסעדות כשרות למהדרין לשומרי הכשרות.

בישראל יש עשרות אלפי מסעדות. ביניהם מסעדות כשרות למהדרין. אבל אין ספק שכיום יש מסעדות בכל חור בארץ. כמובן שרוב המסעדות אינן כשרות כי רובם מעדיפים לפתוח את המסעדות שלהם בשבת. וכידוע מסעדות כשרות למהדרין מחויבות להיות סגורות בשבת. למרות שנדמה שיש גם לא מעט מסעדות כשרות, לציבור הדתי קשה מאוד למצוא מקומות כאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה