יום ראשון, 16 במאי 2010

אופנת נשים

חברה שלי פשוט חולה על אופנת נשים! כל היום היא קוראת קטלוגים של אופנות ושאנחנו הולכים לקניון היא פשוט קופצת מחנות אחת לאחרת. החנות של אופנת נשים שהיא הכי אוהבת זה קרייזי ליין. היא יכולה להיתקע שם שעות ולמדוד את כל הבגדים בחנות. אני כמובן שאני הולך איתה לקניון משאיר אותה שם ומסתובב לי קצת לבד כי זה פשוט בלתי נסבל.

אופנת נשים יש כמעט בכל קניון וכמעט בכל חנות בגדים לנשים. לדוגמא הייתי שלשום בקניון עזריאלי אז סתם הסתובבתי שם אחרי העבודה שאגב קרובה מאוד לקניון. רציתי לקנות איזה חולצה נחמדה לחברה שלי, הייתי בחנות גריפ שזה גם חנות בגדים של אופנת נשים, בקיצור אני לא כל כך מבין בבגדי נשים אז נעזרתי שם במוכרת ממש נחמדה שעזרה לי לבחור חולצה. חברה שלי ממש התלהבה!

כמובן שיש רוב מוחלט של בגדי נשים מאשר בגדי גברים. בקניונים תוכלו למצוא עשרות חנויות של בגדים נשים ורשתות של אופנת נשים. בין החנויות שיש הם: סקופ, בוניטה, ג'אמפ, טוונטי פור סבן, מנגו, קרייזי ליין, פול אנד בר ועוד ועוד ועד.. בכל חנות דואגים לשים את הקולקצייה החדישה ביותר של אופנת נשים.

מבחינת קטלוגים, כמובן גם שקטלוגי אופנות הנשים מככבים להם בראש. קטלוג אופנת נשים ניתן למצוא בכל מקום במאות מגזינים. עולם האופנה הוא עולם מאוד דינמי שמשתנה מרגע לרגע, בעיקר אצל נשים שאוהבות כל הזמן ללבוש דברים חדשים. לכן אין זה פלא שיש כל כך הרבה חנויות של בגדי נשים ורשתות של אופנת נשים כשהמבחר הוא גדול ומגוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה