יום חמישי, 13 במאי 2010

Dessert




רוב האנשים נוטים לחשוב כי קינוחים שהם פרווה הם מגעילים וחסרי טעם, בטח בהשוואה לקינוחים חלביים. לשומרי הדת או יותר לשומרי הכשרות (היות ויש המון אנשים שאינם בהכרח דתיים אבל בהחלט שומרים על לאכול כשר והפרדה בין בשר לחלב) כמובן שהבעיה יותר נוגעת אליהם. אבל היום יש המון קינוחים פרווה טעימים ומגרים שיספקו אתכם עד מאוד.

בניגוד למקובל לחשוב, שקינוחים זה מאוד משמין ובעיקר לא בריא, יש היום קינוחים שהם דווקא כן בריאים והרבה פחות משמינים, וכן גם טעימים. נכון שברוב המקומות הקינוחים אכן משמינים אבל מי שאוהב קצת להתעסק במטבח יכול להכין לעצמו אחלה קינוח, בריא, טעים ומתוק. יש היום מאות שיטות ומתכונים לקינוחים טעימים ומתוקים שייגרמו לכם לאכול בכייף מבלי להרגיש רע עם עצמכם.

המגוון של קינוחים לסיום ארוחה כמו שצריך הוא עצום. באירועים למיניהם, אחרי שאכלת מכל טוב, החל מהבופה בהתחלה ועד המנות העיקריות ובין לבין רקדת והשתוללת, הדבר שאתה הכי מחכה לו זה לקינוח. חברות קייטרינג בשנים האחרונות נוטות להשקיע יותר בקינוחים. בעיקר בקינוחי פרווה שכן קשה יותר להכין קינוח טעים שהוא אינו חלבי ורוב האנשים נוטים לשמור על כשרות.

כשהולכים למסעדה רצינית עם מנה ראשונה של סלטים וכדומה וארוחה עיקרית של בשר עסיסי ואיכותי, כמובן אי אפשר לסיים את הארוחה בלי איזה קינוחים מתוקים וטעימים. אז כמובן לאלה שלא איכפת להם לאכול משהו חלבי אחרי שאכלו משהו בשרי לא תהיה להם בעיה מיוחדת אבל אלה שכן שומרים אולי בחלק מהמקומות יהיה להם קצת בעיה. בטח אם המסעדה אינה כשרה והקינוחים שם יהיו חלביים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה