יום שני, 24 במאי 2010

לצאת מהכלים

כלים חד פעמיים זה אחד הדברים הכי מועילים שיש לדעתי. לי אישית יש בבית מלאי מלא של כוסות, צלחות וסכו"ם חד פעמיים. אני בנאדם עצלן ואין לי כח לשטוף כלים כל הזמן לכן אני משתמש לא מעט ב- כלים חד פעמיים. גם כשבאים אליי חברים ואני מציע להם שתייה, אני מביא להם בכוסות חד פעמיים ומסביר להם את העניין. יותר מכך, אני מביא גם תחתיות לכוסות כדי שהשולחן לא יתלכלך ויישאר סימן של כוסות.

לכל מי שדואג לאיכות הסביבה ול"עולם ירוק יותר" היום יש גם כלים חד פעמיים מתכלים אשר לא פוגעים באיכות הסביבה ובמערכת האקולוגית. יתרה מכך כל חברות השיווק וההפצה משקיעות יותר ויותר בכלים חד פעמיים ידידותיים לסביבה בגלל המודעות הרבה בשנים האחרונות לשמירה על איכות הסביבה ובעקבות כך יותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות כלים חד פעמיים לא מזיקים לסביבה. חברות אלה משווקות אף תחתיות לכוסות ועוד מספר מוצרים הקשורים לכך.

לאכול עם כלים חד פעמיים זה אולי לא הכי נח במיוחד אבל זה בהחלט הרבה יותר חסכוני ולאו דווקא מבחינת כספית, אלא מבחינת זמן ומאמץ, במקום לעמוד אחר כך ולהתחיל לשטוף את כל הכלים, השימוש בכלים חד פעמיים מאפשר לנו מייד בתום הארוחה לאסוף הכל ולזרוק ישר לפח. לא אישית כלל לא מפריע לאכול בכלים חד פעמיים, אפילו בבית.

יש כל מיני סוגים של כלים חד פעמיים. ישנם כלים איכותיים במיוחד שעשויים מפלסטיק קשה ועבה ויש את הדקים המתקמטים בקלות. אמנם יש טיפה הבדל במחירים אך בסה"כ כלים חד פעמיים הם כמובן זולים למדיי. אפשר להשתמש אפילו בתחתיות לכוסות. כשהולכים לעשות על האש בחוץ עם חברים כלים חד פעמיים הם בם כמובן בגדר חובה וזה הדבר הראשון שחושבים עליו אחרי קניית הבשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה