יום חמישי, 27 במאי 2010

עיצוב וילונות

וילונות הם פריט חובה בבית. וילונות תורמים המון לאסתטיות של הבית והם מוסיפים מעט צבע שיכול להשלים בצורה מושלמת את מראה החדר, מחפים על הפתחים ומפרידים בין החוץ לפנים. הוילון מלבד העובדה שהוא תורם לאסתטיות הבית, הוא מווסת גם את האור המגיע מבחוץ כך שאתה יכול לקבוע בעצמך כמה אור תרצה בבית, ויתרה מכך, לשמור על הפרטיות אם ברצונכם שלא ישקיפו עליכם מבחוץ. ישנם סוגים רבים של וילונות כגון; וילונות גלילה, וילון רומי, וילונות קש ועוד.

יש עשרות ואף מאות עיצובים שונים של וילונות במגוון ענק של צבעים. כמובן שהמחירים גם שונים זה מזה, בהתאם כמובן לסוג הוילון או יותר נכון לסוג הבד המעצב את הוילון. כיום יש יותר ויותר בתי העסק העוסקים בתחום עיצוב וילונות והתחרות אף גדלה משנה לשנה. בחירת וילון לבית היא לא דבר קל (למרות שאולי זה נראה כך) אבל תחשבו שאתם צריכים להתאים את הוילון שלכם לבית או יותר נכון לחדר ועם כל כך הרבה סוגים וצבעים קשה מאוד לבחור. 

מדי שנה ניתן למצוא עיצובים חדשים של וילונות בשלל קולקציות. כמו קולקציית ג'ינסים ובגדים אשר מדי שנה מתחדשים בעיצובים אחרים משנה קודמת, גם בתחום הוילונות יש חידושים מדי שנה. מחירי הוילונות משתנים בהתאם לאיכות החומר (הבד), לגודל ולעיצוב. אפשר למצוא וילונות במאות שקלים אך המחירים יכולים להגיע גם לאלפי שקלים. בכלל, בשנים האחרונות עסקי הוילונות הולך ומתפתח ויותר אנשים ובתי עסק מבינים את הצורך ההכרחי בוילון. 

מי שאוהב דברים מיוחדים ניתן לשלב גם אביזרים נחמדים לוילונות כמו חרוזים, סרטים, מסילות, מוטות וכו'.. באם החלטתם לבחור וילון בעצמכם ללא חוות דעת של בעל מקצוע מומלץ להתאים את צבע הוילון לצבע הקירות בחדר. צבע הוילון ישפיע מאוד על מראה החדר לכן מומלץ לבחור היטב היות ויש המון המון צבעים. זכרו שהוילונות הם חלק בלתי נפרד מהחדר והוא אף משמש כרהיט של ממש.

תגובה 1:

  1. הבעיה שוילונות תופסים אבק :/

    http://www.talishaked.co.il/

    השבמחק