יום שלישי, 11 במאי 2010

חופשה בצימר

בצפון יש את מספר ה- צימרים הגדול ביותר. ישנם צימרים ברמת הגולן, ישנם צימרים בגליל העליון, בגליל התחתון, לייד הכנרת וכו'. אלו אזורים מאוד אטרקטיביים עם מקומות בילוי פנטסטיים כאשר בקיץ שזהו שיא עונת ה- צימרים, התפוסה היא כמעט מלאה. ישנם צימרים מפוארים יותר וישנם מפוארים פחות. על מנת לבחור צימר טוב עם יחס חם ואישי רצוי לשמוע המלצות מחברים ומשפחה. אמנם רוב ה- צימרים הם בצפון היות ומגוון האטרקציות שם הוא גדול אך צימרים יש בכל הארץ, גם בדרום ובמרכז.

אז נכון שחופשה ב צימרים לא זולים במיוחד, אך ניתן להשיג הנחות ומבצעים. אחת הדרכים לכך היא באמצעות שוברים של קופונים בצפון אותם ניתן להשיג באמצעות האינטרנט שיכול לזכות אתכם בהנחה מסויימת. ואחד היתרונות הגדולים ב צימרים זה שהם מתאימים לכל עונות השנה, גם בחודשי הקיץ החמים גם (ובעיקר) בחודשי החורף הקרים.

הבילוי ב- צימרים הפך ליעד אטרקטיבי ביותר עבור המטייל הישראלי ולאחד ממוקדי התיירות המתפתחים בארץ. חופשה ב צימרים מובדלת מאוד מחופשה בבתי מלון, בניגוד לבית מלון שם החופשה היא שקטה במיוחד ויש את הרעש וההמולה של כל האנשים וילדים מתרוצצים לכל עבר. בצימר האווירה היא הרבה יותר רגועה, שנטית ובעיקר אינטימית. כמו כן בעלי ה צימרים ידאגו לכם ליחס אישי ומפנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה