יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

זוגות מתחתנים

בתקופה האחרונה הוזמנתי ללא מעט חתונות. הרבה מאוד אנשים מתחתנים בזמן האחרון. כנראה זו תקופה של חתונות ואירועים. אמנם בכל החתונות שהייתי נהנתי מאוד אבל בחתונה האחרונה שהייתי (של ידיד ותיק שלי) נהנתי במיוחד. הכל היה פשוט מושלם, החל מהבופה בהתחלה, המוסיקה שנבחרה, האולם ועד הקינוחים הטעימים בסוף. אגב, אשתו הייתה פשוט מדהימה. בכל החתונות הזוגות ה- מתחתנים נראו כל כך מאושרים שזה מחזה ממש מלבב.

היום רבים מן הזוגות ה- מתחתנים מעדיפים להתחתן בגן אירועים ולא באולם. הסיבה היא שבגן אירועים יש אווירה הרבה יותר רומנטית כשבדרך כלל החופה נערכת בחוץ באוויר הפתוח על רקע כיפת השמיים. יש מגוון עצום של עיצובים וסגנונות של גני אירועים כשכל דבר קטן משפיע. לכן היום יש גם הרבה מאוד מעצבי אירועים שכל תפיקדם הוא לעצב לכם את האירוע והרבה זוגות מתחתנים פונים למעצבים אלה כדי לעצב את האירוע של חייהם.

איזה באסה זה כל ההכנות לחתונה. אני ממש מרחם על אלה ש- מתחתנים. צריכים לבחור מקום לחתונה, לבחור חברת קייטרינג, למצוא תקליטן.. ואלה רק הדברים הבסיסיים, יש עוד מיליון דברים קטנים שצריכים להחליט עליהם כמו בחירת צבע המפות, צורת הכוסות, כסאות, כל מיני עיצובים שונים וזה פשוט לא נגמר לעולם. כמובן שהזוגות ה- מתחתנים צריכים לקחת את הכל בכייף כי זה אמור להיות סוג של חוויה, אחרי הכל לא כל יום מתחתנים.

שני חברים טובים שלי מתחתנים בקרוב, אחד קוראים לו ירון בן 25 והשני קוראים לו אילן והוא בן 26, האמת שקצת מלחיץ אותי העניין, רוב חבריי כבר נשואים, עוד כמה בקרוב מתחתנים ואני עדיין רווק ואין לי מישהי רצינית כרגע. אני אמנם צעיר מהם, עוד מעט רק ימלאו לי 24 אבל עדיין קצת מפחיד. הבעיה שאני בנאדם מאוד מאוד בררן ופרפקציוניסט לכן קשה לי מאוד למצוא, אני מחפש את האחת המושלמת, מקווה שאני אמצא ביום מן הימים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה