יום ראשון, 14 במרץ 2010

תקליטנים

תקליטנים טובים הם תקליטנים אשר יודעים להרגיש את הקהל. לפני כמה ימים לדוגמא הוזמנתי לחתונה של חבר ותיק. הייתה חתונה פשוט מדהימה וההפקה הייתה הכי קרובה למושלמת. האוכל היה פנטסטי ומוזיקה איכותית. התקליטן היה ממש אחלה, אחד ה- תקליטנים אולי הכי טובים ששמעתי באירוע. יצא לי להיות בכמה אירועים בהם ה- תקליטנים היו כל כך משעממים שאנשים לא קמו ממקומם. ה- תקליטן באירוע הזה ידע לקרוא אותנו מצויין ושם שירים בתזמון מתאים.

ברור לגמרי שאף אחד לא קובע בשבילכם איזה תקליטן או סוג מוסיקה לבחור, אתם הזוג המאושר יכולים לשבת עם תקליטנים או עם בעל חברת המוסיקה לארועים אותו בחרתם ולהרכיב באופן אישי ומיוחד את האווירה שתרצו על פי טעמכם האישי במוסיקה. עדיף כמובן גם לא לבחור תחת לחץ בגלל שהאירוע קרב לכן מומלץ להתייעץ ולעשות את כל החישובים לגבי בחירת חברת המוסיקה או תקליטנים מספיק זמן לפני מועד האירוע ולא בסמוך אליו.

מידת ההצלחה של החתונה תלויה לא מעט במוסיקה המתנגנת ובאיש שאחראי עליה. תקליטנים שיודעים את עבודתם ויקראו את הקהל ויוכלו להפוך חתונה רגועה לאירוע שידברו עליו שבועות לאחר מכן ותמיד כדאי לגוון ולהוסיף גם אטרקציה מוסיקלית ייחודית. תקליטנים טובים צריכים לשלוט באירוע ולהראות הרבה נוכחות ולא להיות אדישים כדי לא ליצור מצב שהאורחים ישתעממו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה