יום רביעי, 10 במרץ 2010

קייטרינג חתונה

האוכל הוא הדבר בחשוב ביותר בחתונה, מיד אחרי בחירת המקום. מבחינה תקציב, האוכל הוא המרכיב היקר ביותר בחתונה, ופעול יוצא הוא הגורם עליו מתעכבים זמן רב. בישראל מאות חברות קייטרינג גורמה לבחירתכם. לכל חתונה יש את האוכל שלה, למרות שבמרבית החתונות המאכלים בשריים, ואם רוצים קייטרינג גורמה כשר, כמו מרבית הזוגות, אי אפשר כמובן להכניס מוצרי חלב אז יש הקינוחים כמובן יכללו קינוחי פרווה. ובימים של היום, האפשרויות הן כה רבות שכמעט ולא תרגישו בהבדל.

קייטרינג הוא אחד הגורמים היותר מדוברים בכל חתונה היישר אחרי השיחה על שמלות כלה ועל כמה הורס היה התקליטן ולכן יש לשים לב להרבה דברים חשובים מאד לפני שבוחרים את החברה המתאימה. לחתונה בדרך כלל נוהגים להזמין קייטרינג גורמה וכמובן שחשוב שחברת קייטרינג תהיה מומלצת. כמו בכל דבר, ניתן להתייעץ עם החברים הקרובים, עם המשפחה ועם שאר אנשי מקצוע. וגם לרשום קייטרינג גורמה בגוגל לקבלת מידע על חברות כאלו ואחרות יכול לעזור. כי כאשר מדובר באוכל בחתונה אסור לוותר על איכות.

כאשר אתם בוחרים את חברת הקייטרינג שלכם, אל תפחדו להתמקח על המחיר שאותו אתם הולכים לשלם. בין אם זה קייטרינג בשרי, קייטרינג גורמה או כל סוג אחר. אחרי הכול מדובר בהוצאה לא קטנה ותזכרו - קייטרינג איכותי, גם קייטרינג גורמה יכול לעלות לכם מחיר סביר שאין צורך למשכן את הבית למענו אשר יצור אווירה יוקרתית בחתונה שלכם. בעלי חברות הקייטרינג דורשים מחירים גבוהים עבור שירותי הקייטרינג שלהם לכן חשוב להיות עם יד על הדופק ולבדוק היטב.

לפני החתונה או כל אירוע משמעותי אחר, יש לכם מספר רב כל כך של בחירות והחלטות שצריך לקבל: בחירת האולם, בחירת הדי ג'יי והמוסיקה, עיצוב השולחן ואפילו, אפילו עלית הכותרת בשביל החופה. אך אין ספק שאחת ההחלטות הקריטיות והחשובות ביותר היא בחירת הקייטרינג או במילים אחרות איזה אוכל תגישו לאורחים וגם באיזה אופן. קייטרינג גורמה הוא תמיד אופציה לכל חתונה. אם כי, לפעמים המחיר שלה עלול להיות יקר במקצת. זכרו, שלפעמים רק השם קייטרינג גורמה מקפיץ לכם את המחיר ותוכלו למצוא מנות איכותיות גם בקייטרינג שלא נחשב לגורמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה