יום ראשון, 21 במרץ 2010

מועדוני בת מצווה


בת מצווה זה אירוע חגיגי לנערה (יהודייה מן הסתם) אשר הגיעה לגיל המצוות (גיל 12) שע"פ ההלכה מיום זה היא נחשבת לבוגרת ומחויבת בכל מצוות התורה של הנשים. גיל המצוות של האישה קטן בשנה מגיל המצוות של הגבר, הסיבה לכך כנראה היא שנערה מתבגרת מהר יותר מהגבר (הכוונה כנראה מבחינת פיזיולוגית) ולכן אישה חוגגת את בת מצווה שנה מוקדם יותר מהגבר. ישנם היום מבחר גדול של מועדונים לבת מצווה בירושלים בהם אפשר לחגוג את המאורע המשמח. אחד המוכרים שבהם הוא מועדון בי הפי שנחשב גם לאחד המובילים בתחום.

אז מה כולל בעצם טקס בת מצווה? ישנם תקליטנים המתמחים בעריכת הטקס, צלמים לטקס, מועדונים לבת מצווה אשר ישמחו לארח אתכם לאירוע מרגש, כותבי דרשות מיוחדות המתאימות לחוגגות בת מצווה ועוד. כתיבת ברכה לבת מצווה היא חלק מאוד חשוב ומרכזי בטקס. הברכות מסמלות בעצם את חשיבות הטקס ואת המעבר מילדות לבגרות. כדאי לחשוב היטב על ברכות שידגישו את חשיבותו של האירוע ושל הנערה.

אירועי בת מצווה זה אירוע מרגש בזה אין ספק. האופציות לחגיגה הן בהחלט גדולות, אם זה מבחינת זה שכל מועדון בת מצווה היום משלב בתוכו מבחר העצום של האטרקציות והעיצובים המיוחדים ואם זה מבחינת תפריטי הקייטרינג העשירים והמגוונים. אך מעל הכל, זה רגע ההתבגרות של הנערות, זה הרגע בו הנערות אומרות לעצמן שמעכשיו הן כבר גדולות והם כבר לא יכולים לעשות את השטויות שהיו עושות בעבר. זה אומר להתחיל לעזור להורים בבית, לצום ביום כיפור ועוד... אך הדבר הכי מרגש באירוע בת מצווה הוא כמובן הקראת הדרשה בה הן מוקירות תודה ליקיריהם על מה שהם עשו למענם עד הלום. ומרגע זה למעשה הם נותנים את החותם הסופי שמעתה הן בוגרות וצריכות להיות יותר עצמאיות.

מועדונים בירושלים הפכו לטרנד של ממש. היום כל נערה שמגיעה לגיל המצוות רוצה שהאירוע שלה יהיה הכי מיוחד, הכי יפה, שיהיה בלתי נשכח וכולם ידברו עליו. לכן מועדוני בת מצווה רבים שידרגו את המקום שלהם והפכו אותם לזירת אירועים מרשימה למדיי עם אפקטים מיוחדים ומרהיבים, עיצוב חדש ומודרני ובכלל המועדונים עצמם לוקחים על עצמם את כל הנושא של הפקת האירוע. קחו לדוגמא את מועדון בי הפי - מועדון בת מצווה שהפך לאחד המועדונים המובילים בכל הקשור להפקת אירועי בר ובת מצווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה