יום שלישי, 2 במרץ 2010

טיולי בר מצווה

אם תחפשו במשרדי הנסיעות יעד אטרקטיבי בעולם ל- טיולי בר מצווה סביר להניח שתטבעו באפשרויות שיעלו ויציפו. הטיול החצי משפחתי, במסגרתו בן או בת המצווה יוצאים את גבולות המדינה, כבר מזמן לא טרנד. הוא הפך לחלק מהחגיגה ואולי אפילו לחלק המהנה ביותר. לא נראה כי המגמה הזו של טיולי בר מצווה בחו"ל תחלוף בקרוב, אלא אם יתחילו לשווק טיסות לירח. יחד עם זאת, טיולי בר מצווה בירושלים גם כן עדיין יעד עבור לא מעט חתנים ומשפחות שכן הטיול כולל סיורים בירושלים וכידוע, יש לא מעט מוקדי תיירות בעיר הבירה ולא בהכרח רק עבור אלא הבאים מחו"ל.

מגוון האפשרויות לטיולי בר מצווה הוא עצום. אפשר להתרכז ביעד מסוים כמו איטליה, תאילנד, ארצות הברית, אוסטרליה, תורכיה; לטיולי בר מצווה יש גם מגוון אטרקציות: אפשר לבחור טיול נושא כמו טיול פארקי שעשועים באירופה, טיול גלישה, טיול יערות, טיול כדורגל; או לצאת לתור מספר מדינות קרובות כמו מדינות באירופה הקלאסית, דרום אמריקה או במזרח הרחוק. מי שדל בתקציב, או לחילופין חו"ל לא ממש עושה לא את זה, ירושלים זה תמיד יעד אטרקטיבי לטיול. בכלל, לעשות בר מצווה בירושלים זה דבר מאוד נפוץ ואם אפשר לעשות סיורים בירושלים לאחר מכן אז למה לא לעשות כן? רק תבחרו על מה להוציא את הכסף.

ישנם אלפי מקומות לטיולי בר מצווה של ילדכם. יש את אירופה הקלאסית שם ניתן לטייל במקומות מקסימים כמו: מגדל אייפל, הוותיקן, מוזיאון אנה פראנק, נהר התמזה, מוזיאון הלובר, הקולוסאום, גני טיולרי, הביג בן, מגדל פיזה. מה יותר מתבקש מלתכנן את טיולי בר מצווה באירופה הקלאסית, ממנו שבים עם ערך מוסף, מושג לגבי החיים אז והיום בעולם המערבי הטהור וטעימה מתרבות עשירה ומפותחת. אז דווקא יש כאלה שמתבקש להם לעשות את הטיול שלהם בירושלים. הרי במילא רבים עורכים את טקס הבר מצווה שלהם שם ויש כיום לא מעט חברות המארגנות לכם את כל האירוע כולל הטקס, סיורים בירושלים ומסעדה לאכול בה כל המשפחה.

טיולי בר מצווה זה עסק לא זול בכלל: הטיול הממוצע נמשך כ-21 יום וכולל הורים עם ילד אחד עד שלושה. מה שהופך להוצאה כספית רצינית, שכספי המתנות מהאירוע עצמו לא מספיקים לכסות. אם מתכננים טיול בר /בת מצווה, כדאי להתחיל לחסוך כבר מהברית/ה. אז כן אמנם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה