יום ראשון, 27 בפברואר 2011

הפקת במות

בכדי לקיים אירוע גדול ומכובד, יש להניח שתזדקקו לשירותם של מקימי במות. כדאי לפנות לחברה מקצועית עם ניסיון בתחום הקמת במות. אחרי הכול, בטיחותה אירוע הינו הדבר החשוב ביותר באירוע לכן אך ורק מקצוענים צריכים לטפל בעניין זה. חברה מקצועית תדע להתאים את עצמה לאופי האירוע ואת כל התנאים המתלווים אליו, כגון: גודל המקום, מספר האורחים, לשם מה מיועד הבמה וכדומה. יש לשלב כל פרמטרים אלו בכדי לבחור את הבמה המתאימה לאירוע שתעשה את תפקידה כראוי.

בתור אחד שלא ממש אוהב תיאטרון די הופתעתי מעצמי שהלכתי לפני כמה שבועות להצגה. הסיבה היחידה שהלכתי להצגה היא בגללה שבת דודה שלי הופיעה שם והזמינה אותי לבוא ואף הביאה לי זוג כרטיסים חינם. אז הצעתי לחברה שלי לבוא איתי, היא הסכימה וכך מצאנו את עצמנו הולכים להצגה. ואם לומר את האמת? ההצגה הייתה ממש מצחיקה ונורא נורא נהניתי! התפאורה הייתה די יפה ובת דודה שלי הייתה גדולה. על הבמה היו כמה במות כאלו קטנות אז היה איזה קטע בהצגה שמישהי כמעט נפלה מאחת ה- במות האלו.

כשהייתי קטן נורא אהבתי ללכת לבריכה. עד היום אני מאוד אוהב לשחות אבל כמובן שהיום אני כבר לא הולך לבריכות. אני זוכר שהייתה לי בריכה ליד הבית והייתי נוהג ללכת אליה מדי שבת ובחופש הגדול אף כמעט כל יום. הייתי הולך עם חברים שלי ושוחים המון. חוץ מהמגלשות היה שם מן במות כאלה שניתן היה לקפוץ מהם לבריכה. אני לא יודע עד כמה ה- במות האלה היו בטיחותיות אם בכלל. עד כמה שזכור לי, היה אפשר להחליק מהן בקלות. לעניות דעתי היום כבר הורידו את ה- במות האלה כי מבינים שזה יכול להיות מאוד מסוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה