יום רביעי, 9 בפברואר 2011

מכונת קפה ביתית - פינוק מיוחד

כמה חברים שלי רכשו לאחרונה מכונות קפה לבית שלהם. הדבר הפך ממש לטרנד, פשוט לא להאמין. והאמת? כשאני חושב על זה מכונות קפה ביתיות זה בהחלט משהו מפנק למדיי. אחד מחבריי אשר רכש מכונת קפה כזו, הוא חבר מאוד טוב שלי ואני נוהג ללכת אליו לא מעט לשחק ב- פרובלושיין. היה יום אחד לפני כמה זמן שירד גשם זלעפות בחוץ והיה ממש קר וכמובן לא יכולנו לוותר על המשחק השבועי שלנו (בד"כ אנחנו משחקים אפילו פעמיים בשבוע). בקיצור הוא פינק אותי בקפה הפוך חם וטעים היישר מהמכונה, היה תענוג!

מחירי מכונות קפה כמובן משתנים מחברה לחברה ובהתאם לסוג ותוצרת המכונה. אך מכונות קפה לא חייבים רק לרכוש ניתן גם להשכיר. בין אם מדובר בתערוכה יוקרתית של החברה או אירוע פרטי מסוים. כאשר רוצים להשכיר מכונת קפה לרוב יגיע נציג (טכנאי) מטעם החברה אשר יתקין לכם את המכונה ובמידה ואתם לא בדיוק יודעים לתפעל אותה (למרות שהעניין הוא די פשוט) החברה תספק גם מפעיל שישהה לצידכם ויהיה אחראי על אספקת הקפה לאורחים.

מכונות קפה הן פינוק אמיתי, גם לאלה אשר אינם חובבים גדולים של קפה אז על אחת כמה וכמה לאלה שכן. הרי אין דבר יותר מהנה ומפנק מלקום בבוקר ולהתעורר עם כוס קפה הפוך חם וטעים יחד עם עוגיות וכמובן עיתון הספורט של הבוקר. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית ברכישת ה- מכונות קפה הביתיות ובעטיו חלה גם ירידה במחירי מכונות הקפה. הדבר בא לידי ביטוי גם בבתי העסקים שגם שם מכונות קפה הפכו למוצר מבוקש. ולאלה ההיו רגילים גם במשך היום לבלות בבתי הקפה והמסעדות ולרכוש 2-3 כוסות ביום, הדבר גם יכול להוות עבורם חיסכון משמעותי מבחינת כספית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה