יום שלישי, 8 בפברואר 2011

שף פרטי לכל אירוע

חברה שלי נורא אוהבת לבשל. היא אוהבת לבשל כמעט הכול, היא מכינה פסטה נפלאה, קוסקוס טעים ביותר וגם אוכל ביתי כמו אורז וקובות, מנות מעוצבות וטעימות הנקראות בשפה הרשמית פינגר פוד וכמעט כל דבר אפשרי. בסוף שבוע האחרון היה לה בית ריק היות וההורים שלה נסעו לטיול בצפון, החלטנו לעשות לנו ערב רומנטי בביתה עם ארוחה איכותית לצד נרות ריחניים ורומנטיים. הפעם החלטנו לפנק את עצמנו במיוחד ולמרות שהיא מבשלת ממש טוב, הזמנו שף פרטי שיכין עבורנו ארוחה טעימה ורומנטית שתתאים לאווירה. נכון עלה לנו קצת יקר, אבל פעם אחת מותר להתפנק, מה גם חבר שלי מכיר שף פרטי מעולה שהוא כבר הזמין בעבר. השף למעשה הייתה שפית והכינה לנו סעודת מלאכים כולל מנות פינגר פוד איכותיות של ממש. פשוט ליקקנו את האצבעות.

כשאומרים שף פרטי לבטח עולה בראשכם שף המגיע לביתכם או לאירוע שלכם על מנת להכין עבורכם ארוחת גורמה משובחת עם מטעמים טעימים ואיכותיים. ובכן, האמת שזה די נכון, אם כי לא תמיד. לפעמים די בארוחה ביתית טובה ואיכותית בסוף יום העבודה הארוך והמייגע. אם זה משהו חם טעים בחורף או משהו קר ומרענן בקיץ. יתרה מזאת, לפעמים אין כוח לבשל או שנמאס לכם מהבישולים של עצמכם, הזמנת שף פרטי בכדי שיבשל עבורכם בביתכם משהו שונה וטעים זה בהחלט משהו מיוחד ומרענן.

ארוחה עם שף פרטי בהחלט יכול להיות משהו מפנק במיוחד. אם נמאס לכם לבשל או שיש לכם הרבה אורחים ואין לכם כוח לבשל, שף פרטי הוא הפתרון המושלם. לא משנה באיזה ארוחה תרצו, השף הפרטי יבשל בשבילכם כל העולה על רוחכם, אם זה אוכל ביתי עם בישול סירים בתוספת ריחות מגרים, ארוחות גורמה ומנות פינגר פוד או אפילו אם אתם אנשים פתוחים ואוהבים להתנסות בדברים חדשים, שהשף יכין עבורכם משהו מפתיע ויוצא דופן.

שף פרטי יציע לכם מגוון עשיר של תפריטים מגוונים וטעימים. כמובן שכל הארוחות יהיו על פי טעמכם האישי והסגנון האהוב עליכם. אם זה אוכל בסגנון איטלקי, מאכלים מהמטבח האסיאתי, מטעמים מהמטבח הישראלי, מנות פינגר פוד ייחודיות וכדומה. רוב השפים הפרטיים מתמחים כמעט בכל סגנונות האוכל אם כי יש כאלה המתמחים רק בסגנון כזה או אחר. שף פרטי מקצועי ידע לקלוע לטעמכם ולבשל לכם ארוחה שתוציא אתכם מחייכים ושבעים ואת השף מסופק ומרוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה