יום שני, 21 בפברואר 2011

טיול לצפון

כולם אוהבים לטייל בצפון. טוב, זה די ברור.. אין ספק שאזור הצפון שלנו במדינתנו הקטנה הוא האזור היפה ביותר בארץ. יש כל כך הרבה מקומות מקסימים לטייל בהם. היתרון הגדול הוא שזה מתאים לכולם, לכל שכבות הגיל ולכל סוגי הטיולים. בין אם זה טיולים משפחתיים, טיולי זוגות רומנטיים או טיולי סתם טיולי חברתי של מספר חברים. בכלל מי שגר בצפון, הרוויח. בניגוד למרכז הרועש, הצפוף והלחוץ, אזור הצפון מציע לנו שקט ושלווה עם אוויר צח ואיכותי וזה לא שאין שם משהו שאין במרכז. אולי כולם נוטים לחשוב שהכי טוב ללמוד ולעבוד במרכז אבל גם באזור הצפון יש בתי ספר ומכללות איכותיים וניתן למצוא אחלה מכללה בצפון שבה אפשר ללמוד לימודים אקדמאיים.

אין כל ספק שאזור הצפון הוא אחד היעדים האולטימטיביים למטייל הישראלי. אזור הצפון מספק לנו מספר אטרקציות מרהיבות לבילויים הכולל: מסלולי טיולים בעשרות מקומות שונים ויפהפיים, מסלול עוקף כנרת, אזור רמת הגולן, מסלולים לרוכבי האופניים, נהרות ונחלים לטיולי מים כיפיים ושוברי שגרה, פעילויות אקסטרים לחובבי האתגר ועוד שלל אטרקציות מדהימות המתאימים לכולנו.

יש לי חבר שגר במושב ליד אזור רמת הגולן והשקט שיש שם לא משתווה לשום דבר אחר. הוא תמיד אומר לי איזה כייף לי שאני גר בתל אביב, שיש לי יותר אופציות לימודים ויותר אופציות עבודה. הוא לומד ב- מכללה בצפון ליד נצרת עילית ולא כל כך מרוצה, אולי בגלל זה הוא כזה מריר אבל אני חושב שזה בגלל שהוא לומד מקצוע שהוא לא כל כך אוהב ומתחבר אליו. הוא טיפוס שאוהב יותר יצירתיות, משהו כמו עיצוב גרפי וכל זה ובמקום זאת הלך ללמוד הנדסת תוכנה או משהו כזה. המלצתי לו שיעבור למשהו אחר אבל הוא טוען שהוא כבר נרשם ולא יכול לעזוב לפני שיסיים את הסמסטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה