יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

חופשה זה כייף!

חשוב לשבור שגרה לפעמים, אי אפשר כל הזמן רק לעבוד, לטוס לחו"ל פעם או פעמיים בשנה יכול להיות יופי של שבירת שגרה. אם כי, לרובנו קצת קשה לטוס כל שנה בגלל שלמרות שיש המון דילים לחו"ל, עדיין המחיר הוא די יקר. אני למשל הייתי בחופשה בפראג בשנה שעברה עם המשפחה שלי ושילמנו כל אחד 500$. גם זה אחרי מאמצים וחיפושים רבים במשרדי הנסיעות למצוא דילים לחו"ל. 500$ עוד היה באמת במחיר מציאה יחסית, הרוב רצו משהו כמו 700$, וזה רק כמובן על הטיסה והלינה במלון בלי שאר הבזבוזים שמסביב.

כיום אחד הדברים הקלות והנוחות ביותר למצוא דילים לחו"ל הוא כמובן באמצעות האינטרנט. היום כל דבר הוא דרך האינטרנט, פשוט לא להאמין. הזמנת כרטיסים למופעים, להצגות, בדיקת חשבונות, הכל באינטרנט. תחשבו שפעם על כל פעולה פשוטה שהייתם צריכים מהבנק הייתם צריכים ללכת, לחכות בתור שעה ולבזבז זמן יקר בשביל פעולה קטנה ופשוטה. היום בעזרת האינטרנט בכמה לחיצות אפשר לסגור את העניין. כך גם לגבי מציאת דילים לחו"ל. במקום להתקשר לכל העולם ואשתו, לרוץ ולהביא את הכרטיסים, היום פשוט נכנסים לאינטרנט, בודקים את כל הדילים ומדפיסים את הכרטיסים ממש במקום.

כשאני מחפש דילים לחו"ל, אני דואג שלמקום שאני נוסע אליו יהיה בסביבה מסעדה או מסעדות כשרות. כי מה שהכי מעצבן אותי באופן אישי בחופשה בחו"ל זה כל הקטע של האוכל. אני נוהג לקחת איתי גם בנוסף קופסאות שימורים. למרות שאני בנאדם שמאוד אוהב לאכול במסעדות ולנסות דברים חדשים קצת מפחיד אותי לאכול במסעדות שלא כשרות. לכן כשאני בודק דילים לחו"ל אני משתדל שיהיה גם מסעדות כשרות באזור שאני נוסע אליו.

אין ספק, חופשות זה דבר כייף! אין דבר יותר מהנה מלנסוע לחופשה מרגיעה, לנקות את הראש, להשתחרר קצת מהלחץ של הכל, פשוט להירגע וליהנות. בעיקר כשמדובר בחופשה בחו"ל. טיסה לחו"ל זה באמת חוויה, יש לי כמה חברים שעדיין לא נסעו לחו"ל אז הצעתי להם שניסע אנחנו כמה חברה מתישהו. לא בעיה למצוא עכשיו דילים לחו"ל, בגלל שעונת השיא כבר מאחורינו. למרות שגם בעונות הקיץ והאביב אפשר למצוא אחלה של דילים לחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה