יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

עגילי יהלומים

ידידה שלי נורא אוהבת תכשיטים, (בעצם יש בחורה שלא אוהבת?). אבל היא הכי אוהבת משום מה עגילים, במיוחד עגילי יהלומים. יום אחד כשעשינו סיבוב בקניון ראינו חנות של תכשיטים וכמובן שהיא מייד נכנסה אליה. היא ראתה שם זוג עגילי יהלומים מדהימים שאפילו אני נפעמתי, הם לא היו גדולים במיוחד, אלא משהו קטן וממש אלגנטי, באמת משהו מדהים. המוכר בחנות כמובן התחיל לבלבל לנו שעה את השכל על זה שעגילים משפיעים מאוד על ההופעה, מעניקים יוקרה, נותנים טאץ' אחר וכולי וכולי.. ובנוסף שלכל אישה יש צבע ומבנה גוף שונה שלפיו צריך לבחור את העגילים. למרות שבתכלס יש משהו בדבריו, אבל כמה אפשר לדבר? בקיצור, יש לה עוד מעט יום הולדת, אולי אני אקנה לה איזה זוג עגילי יהלומים יפים, למרות שאני לא מתכוון להתפרע במחיר.

אם ברצונכם לפנק את זוגתכם במתנה מרגשת בעל משמעות, עגילי יהלומים יכול להיות יופי של מתנה לשם כך. כל אישה אוהבת תכשיטים, לבטח כשהתכשיט כולל בתוכו יהלום אחד או שניים. כמובן שלכל אישה והטעם שלה, לכן אם אתם יודעים את הטעם של בת זוגתכם הדבר יכול להועיל במקצת, אם כי, אין אישה שלא תשמח לקבל כמתנה עגילי יהלומים יפים ומרהיבים. ואין זה משנה לכבוד מה.

כאשר ניגשים לרכוש עגילי יהלומים, כדאי לבדוק היטב קודם לאיזה חנות פונים, לבדוק שמדובר בחנות בעלת שם עם אנשי מקצוע מתאימים אשר יוכלו לעזור לכם לבחור את העגילים המתאימים עבורכם. חשוב לבדוק שהיהלומים מלוטשים היטב וברמה מקצועית, שיש לחנות את כל התעודות הדרושות כעסק מתמחה בתחום. ואם וכאשר, החלטתם לקנות זוג עגילי יהלומים יפים, לא לשכוח לעשות הערכת שווי של היהלום בשביל הביטוח והאחריות.

תכשיטים ועגילים מאופיינים בעיצובים שונים ומגוונים המשלבים גם זהב צהוב וגם זהב לבן בתוספת יהלומים ו\או אבנים יקרות שמטרתן להבליט ולתת לתכשיט ערך מוסף. תכשיטים ו- עגילי יהלומים בפרט תמיד נחשב למתנה יקרת ערך בעלת משמעות מיוחדת. כאשר הינכם הולכים לקנות עגילי יהלומים, מומלץ ללכת לחנות מוכרת ומקצועית שהאנשים שם יוכלו לעזור לכם לבחור את העגיל המושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה