יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

יצאתי לטייל בשמש ובצל

אנשים אולי לא כל כך מבינים את ההשקעה והמסירות של חברי ארגוני האוהדים בארץ. כל התפאורות המרהיבות, הדגלים, ה- שלטים, כל זה צריך המון זמן, יצירתיות ובעיקר כסף. אמנם רמת התפאורות בארץ לא מגיעה לרמה שבאיטליה או יוון אבל בהחלט אוהדי הקבוצות הגדולות מרימים יופי של תפאורות במשחקים ביניהם. אפילו ה- שלטים הקטנים ביותר לוקח זמן להכין אותם. לדעתי ארגוני האוהדים צריכים לקבל יותר הערכה.

כשהייתי קטן הייתי בתנועת הנוער העובד והלומד שזה מן תנועה חינוכית לילדי השכונה. במקום שהסתובבו ברחובות וילכו בדרכים שליליות, אז באים לתנועת הנוער הנמצאת בדרך כלל באזור מרכזי בשכונה. אני אישית ממש אהבתי ללכת לשם. היינו יוצאים לטיולים, עושים כל מיני פעילויות כמו: משחקי ספורט, משחקי תחרויות נחמדים, הכנת שלטים וכדומה. אני בתור אחד שממש אוהב טיולים הכי אהבתי כמובן לצאת לטיולים. היינו יוצאים לטיולים בצפון, בכנרת, ישנים בשקי שינה על החוף או לפעמים אף בחדרונים קטנים. אני זוכר שהיינו צריכים להכין שלטים לחדרים ומי שהכין את ה- שלט הכי מקורי קיבל צ'ופר. לרוב הטיולים היו לכמה ימים, אך פעם אחת יצאנו לטיול של 10 ימים שהיה פשוט אדיר!

אתמול לאחר שסיימתי לעבוד בשעה 17:00 לערך עשיתי דרכי לדיזנגוף לפגוש ידידה ותיקה, כמובן עם האופניים שלי שאני לא זז מטר בלעדיהם. בדרכי לשם עברתי בעזריאלי, ליד בנין הקריה וראיתי שהייתה שם הפגנה למען שחרורו של גלעד. הרימו שם שלטים בגנותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון, אהוד ברק. פשוט כל הכבוד להם שהם ממשיכים במאבק ללא פשרות, מתאמצים להכין, לעמוד בחום והפגין. בהחלט ראוי לשבח.

לא משנה לאן הולכים או לאן נוסעים, בכל מקום רואים שלטים. פשוט לא יאמן הקטע הזה. פרסום באמצעות שלטים הפך לאמצעי הכי טוב לפרסום. ניתן לראות שלטי פרסום על גשרים, על כלי רכב (גדולים בעיקר), שלטי חוצות בכבישים, פשוט בכל מקום. האמת? זה בהחלט אמצעי מצוין לפרסום, הרי מי שנוסע בכביש ופתאום רואה שלט ענק עם מסר קצר וברור אז כמובן שהשלט לא נסתר מעיניו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה