יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

קופות ממוחשבות

קופות רושמות היום כוללות מספר פונקציות פנטסטיות שמייעלות את תנאי העבודה בצורה שלא חשבתם עליה אפילו. לדוגמא: כאשר מגיע לקוח ומבקש פריט במידה x ובצבע y אז במקום ללכת לבדוק במחסנים (שיכול מאוד להיות שכלל אין את מה שהלקוח ביקש) ולהשאיר את הלקוח בחנות ממתין בחוסר אונים, ניתן בעזרת קופות רושמות מתקדמות, תוך כמה נגיעות פשוטות על גבי המסך לדעת בדיוק מה יש ומה אין ועל ידי כל לתת מענה הרבה יותר יעיל וטוב כשהלקוח נמצא ממש ליד הנציג ואינו צריך להמתין לבדו בחנות.

כל עסק דואג שרמת השירות שלו תהיה הכי גבוהה ושירותית שכן זהו מפתח להצלחת העסק. שירות טוב=שמירה על הלקוחות והבאת לקוחות פוטנציאליים. ולהיפך, עסק שהשירות שלו לא יהיה ברמה גבוהה יבריח את קהל לקוחותיו. חלק מהשירות הינו מתן שירות מהיר ויעיל, לשם כך שימוש בקופות ממוחשבות איכותיות הוא הכרחי בהחלט. מה גם, כידוע, אנחנו הישראליים חסרי סבלנות ולא אוהבים לחכות לכן פה בארץ קופות ממוחשבות מתקדמות הוא הכרחי אף יותר.

כיום, כל בעל עסק מבין את החשיבות בהצטיידות קופות רושמות איכותיות וחדישות. מלבד העובדה שהדבר מעניק שירות מצוין ללקוח, קופות ממוחשבות טובות מייעלות את סביבת העבודה ומעניקה לעובדים תנאי עבודה נוחים למדיי כמו למשל כאשר הנציג מעביר פריט מסוים בקופה, במידה ויש הנחה או כל פרט אחר על הפריט, מייד תקפוץ הודעה שתיידע אותו על כך.

קופות רושמות ממוחשבות טובות לכל בית עסק. אם כי, הדבר נכון בעיקר לעסקים בתחום המזון ולחנויות המעסיקות עובדים במשמרות ומשתמשות בשוברים ובתווי קנייה. כיום קופות ממוחשבות הוא כלי מפתח לניהול העסק בתבונה ובצורה נכונה ורוב בתי העסק הבינו זאת. כיום ישנם קופות מתקדמות ביותר היכולות להגיע למאות ועד אלפי שקלים. כמובן הדבר תלוי באיכות המכשיר וקופה מתקדמת וטכנולוגית יותר תעלה יותר מקופה "פשוטה" ורגילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה