יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

לינה כפרית

בזמן האחרון אני חש שיש לי עומס רב בעבודה, בא לי לקחת חופשה כייפית ומרגיעה. כמה מחבריי המליצו לי ללכת על אופציה של צימרים. מדבריהם של חבריי שהיו כבר כמה פעמים ב- צימרים הבנתי שזו יופי של חופשה, מרגיעה ומשחררת עם ארוחות בוקר וערב נהדרות, אפשרויות לטיולים נחמדים באתרים מגניבים מחוץ ל- צימרים. בקיצור, הם ממליצים לי בחום ללכת. אולי כדאי באמת שאני אשקול את העניין.

מי שמאס בבתי המלון הרועשים ושוקל חופשה שקטה ושלווה, צימרים זה הפתרון המושלם בשבילו. בניגוד לחופשה במלון, שם יש הרעש וההמולה יכולים לפעמים להוציא אותך מכלייך, צימרים זו חופשה הרבה יותר שקטה, מרגיעה ורומנטית. לא סתם בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה בביקוש ללינה ב- צימרים. הרבה מאוד אנשים מעדיפים את החופשה שלהם שקטה בכדי לנקות קצת את הראש.

יש עשרות ואף מאות צימרים בכל רחבי הארץ, אך סביר להניח שרוב ה- צימרים נמצאים באזור הצפון, וחיפוש קצר בגוגל כנראה יוכיחו זאת. הדבר די מובן מאליו בהתחשב בעובדה שהאטרקציות לבילוי בצפון הן רבות ומרובות והאזור היפה ביותר בארצנו הקטנטונת, עם המון נופים ירוקים ומרהיבים. המחירים כמובן משתנים מצימר לצימר כאשר בסופי שבוע המחיר יקר יותר.

בניגוד לדעה הרווחית, חופשה ב- צימרים אינה מיועדת רק לזוגות צעירים המעוניינים בחופשה אינטימית ורומנטית, יש לא מעט צימרים היכולים להתאים גם לחופשה משפחתית וכייפית במיוחד. מי שאוהב טיולים ופיקניקים מפנקים בחיק הטבע באווירה נעימה ופסטורלית, הדבר יכול להתאים במיוחד. טיול שכזה הוא בהחלט יכול לגרום אושר למשפחה. אז לכל מי שמעוניין בחופשה עם אירוח כפרי מפנק במיוחד, לינה ב- צימרים זו אחלה אופציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה