יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

לצאת לטייל בחו"ל

כיום יש מבחר סוכנויות נסיעות וקשה לדעת מה היא החברה הכי אמינה ובנוסף המחירים יהיו הוגנים דיים. האמת, בפעמים שאני הייתי בחו"ל אני לא זוכר מאיזה חברה בדיוק הזמנתי. אני זוכר רק בפעם האחרונה שהזמנתי דרך חברת הדקה ה-90. רציתי למצוא דיל טוב לחו"ל לי ולחברה שלי לכן חיפשתי בגוגל דילים הדקה ה-90 כי להזמין ברגע האחרון מטיסה להיום למחר עולה הכי זול. בקיצור הגעתי ישר לאתר החברה והיה שם אפילו קטגוריה של דילים הדקה ה-90. לא יודע אם היום יש קטגוריה כזו אבל בזמנו היה.

אני יש לי בעיה, מצד אחד אני מאוד אוהב לנסוע ולראות מקומות חדשים, מצד שני אני פוחד פחד מוות מטיסות! לפני חודש בערך המשפחה שלי הפתיעה אותי לכבוד יום הולדתי והזמינו טיול לפראג ב- דילים הדקה ה-90. איך שעלינו על המטוס ממש קיבלתי שיתוק ולא יכולתי לזוז מרוב פחד. אני פשוט לא מצליח להבין איך דבר כזה ששוקל כל כך הרבה טון יכול לעלות באוויר.וברגע שאתה עולה למעלה, זהו, כל מה שנותר לך הוא רק להתפלל שתגיע בשלום. מה שכן, היה דיל מעולה, קיבלנו מלון מעולה במיקום ממש טוב, שווה היה להזמין מ- דילים הדקה ה-90. כל הכבוד ותודה להוריי הנפלאים.

אחד הדברים שאני ממש אוהב זה טיולים לחו"ל! אני אוהב לטייל במקומות שונים ולראות דברים ותרבויות חדשות. חלום שלי זה לעשות טיול מסביב לעולם ולבקר בכל מדינה ומדינה, לראות את התרבות של כל אחת, את האורח חיים, זה כל כך מעניין. לא יצא לי להיות הרבה בחו"ל, בפעמים המעטות שהייתי, עשיתי זאת דרך דילים הדקה ה-90, יש מציאות חבל על הזמן, אמנם זמן ההתארגנות הוא קצר אבל אפשר למצוא לכל מקום כך שאם תכננתם לנסוע מלכתחילה ליעד מסוים אין צורך לדאוג שלא יהיה. אני למשל נסעתי לבורגס לא מזמן, אז יום-יומיים לפני חיפשתי באינטרנט דילים הדקה ה-90 לבורגס ומצאתי יופי של דיל.

לדעתי מי שרוצה לנסוע לחו"ל במחיר זול במיוחד צריך לעשות זאת דרך דילים הדקה ה-90. קשה למצוא היום טיול נחמד לחו"ל במחיר טוב, לכן כשמחכים לרגע האחרון דרך דילים הדקה ה-90 אפשר למצוא אחלה דברים. אני לפני כמה שבועות מצאתי דיל מאוד נחמד לבודפשט, ממש ימים ספורים לפני הטיסה במחיר ממש טוב של 430$ לחמישה ימים. נסענו אני, אמא שלי ואחי הקטן, היה ממש כייף. לנוח קצת מהכל ולשנות אווירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה