יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

לנהל עסק בעזרת קופה רושמת

אני מאמין שאחד הדברים החשובים והמועילים בכל חנות זה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות כדוגמת קופות רושמות חכמות. כיום כל עסק הרוצה להצליח, דרוש שיהיה בו את הציוד הכי מתקדם והכי מודרני כשאחד מהם לדעתי זה מערכות קופות רושמות. הדבר מאפשר לבעל העסק לנהל החנות שלו בצורה נוחה ופשוטה וחשוב מזה, לעקוב אחרי המכירות של החנות מבלי להתאמץ יותר מדיי.

קופות רושמות חכמות ומשוכללות הם הדבר הבא בתחום העסקים, האמת? שבצדק. היא הופכת את העבודה לקלה יותר ויכולה לספק מגוון רב של נתונים רלוונטיים ונחוצים על ידי מספר לחיצות קלות. רוב בעלי העסקים כבר הבינו זאת ושדרגו את העסק שלהם בקופות רושמות חכמות יותר. ואלה שעדיין לא עשו זאת, לוודאי לא עשו זאת מחשש שמא לא יצליחו להתמודד עם טכנולוגיה מתקדמת שכזו, אבל אין כל צורך לחשוש, קופות רושמות אלה קלות מאוד לתפעול.

כשרוכשים קופה רושמת, חשוב לרכוש מחברה מקצועית המתמחה בתחום ולבדוק היטב לאיזה חברה פונים. כאשר אנחנו פונים לחברה העוסקת בתחום הקופות רושמות אחד הדברים הראשונים והחשובים שצריך לבדוק זה את תעודת האחריות שלו ולראות אם לחברה קיימת קו תמיכה בשעת אמת. שאם במקרה ויקרה לכם תקלה בקופה בשעת העבודה, שיהיה למי לפנות ויוכלו לפתור את הבעיה במהירות האפשרית.

בילוי שאני ממש אוהב זה ללכת לקניון. אני אוהב ללכת לקניון בעיקר במוצאי שבת למרות שבשעות האלה הכי מפוצץ. אחרי המנוחה והשקט של שבת, כייף לצאת ככה להתאוורר, לראות אנשים, לטייל ולאכול משהו. שבת אחרונה שהלכתי לקניון, יצאתי בנזק של 800 שקל. נכנסתי לקסטרו-מן וקניתי ג'ינס ו-2 חולצות מכופתרות, אני כמובן עם המזל שלי איך שהגעתי לעמדת התשלום פתאום הקופות רושמות שלהם החליטו לשבות ולא לעבוד. העובדים התקשרו לכל העולם כי התחיל להיווצר שם לחץ של אנשים עד שלבסוף התקשרו לתמיכה של החברה והצליחו לפתור את הבעיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה