יום שני, 6 בדצמבר 2010

טבעות יהלומים

אני וחברה שלי החלטנו לקחת יום חופש מהעבודה, הלכנו להסתובב קצת באזור מרכז תל אביב, אלנבי-דיזנגוף וקנינו כמה וכמה דברים. במהלך מסע הקניות, ראינו גם חנות של טבעות יהלומים שאיכשהו חברה שלי הצליחה לשכנע אותי להיכנס לשם. שאלתי אותה למה את רוצה להיכנס לשם? בכל מקרה לא נקנה שום טבעת. היא אמרה שהיא רק רוצה להעיף מבט. היו שם טבעות יהלומים מהממות! אבל כפי שחזיתי, המחירים היו מטורפים. יצאנו מהחנות והמשכנו בדרכנו. את היום חופש שלנו סיימנו בספא מרגיע ומשחרר. אין ספק שהיינו חייבים את היום חופש הזה.

חבר ותיק שלי מתחתן בקרוב, הוא ביקש ממני לבוא איתו לקנות לאשתו לעתיד טבעת אירוסין. היינו בכל מיני מקומות ורוב האנשים שדיברנו איתם אמרו לנו שרוב טבעות האירוסין היום עשויות מ- טבעות יהלומים. האמת? שבאמת ראינו טבעות יפהפיות, נוצצות ומבריקות מיהלומים בוהקים. לדעתי אין אישה שלא תשמח לקבל טבעת אירוסין כזאת המורכבת מכמה יהלומים קטנים ויפים. ראינו המון סוגים ועיצובים של טבעות יהלומים המתאימות לטבעות אירוסין וחבר שלי מאוד התקשה לבחור. האמת? ובצדק, היו שם טבעות כל כך יפות שגם אני הייתי מתחבט עם עצמי.

הסוגים של טבעות יהלומים הם רבים ומגוונים. ישנם טבעות המורכבות מיהלום אחד גדול בצורת סוליטר. ישנם טבעות יהלומים המורכבות דווקא ממספר יהלומים קטנים משובצים. המבחר הוא בהחלט גדול וכל אישה תאהב סביר להניח משהו אחר. המבחר הוא גם בצבע וגודל היהלום אך בעיקר מגוון העיצובים הרבים שיש. ישנם יהלומים בצבע ורוד, תכלת, לבן ועוד.

בתחום ה- טבעות יהלומים אפשר למצוא לא מעט סגנונות ועיצובים והבחירה שלכם בטבעת המושלמת עבורכם היא קשה עד מאד. מחירי טבעות יהלומים הם כמובן בהתאם לגודל ומשקל היהלומים. ניתן גם כמובן לעצב את טבעת היהלום לפי בחירה אישית. כמובן חשוב ללכת לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ליטוש יהלומים. אין ספק שזהו תכשיט ייחודי ומרהיב שיגרום לכל אישה לחייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה