יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

ארוחה טובה

אנחנו הישראליים אוהבים לאכול, זה בטוח. בין אם המסעדות המפוצצים באנשים מדי יום, בין אם זה באירועים שלא עוזבים לרגע את דוכני האוכל ובין אם זה בבית. אך אנחנו אוהבים גם קינוחים או יותר נכון מנות אחרונות. זה הרגע לו מחכים, הכי מפנק בארוחה שגורם לנו לצאת עם טעם טוב ומתוק בפה. אפשר למצוא היום לא מעט מנות אחרונות טעימים כשבין הנבחרים ביותר הם כמובן סוגי הגלידות למיניהם, פירות העונה, שוקולד, עוגות וכו'.

לצערי, בעבודה שלי אין לנו סבסוד למסעדות באזור ולא מחלקים לנו שוברים לכך. כך שאם אני לא מביא אוכל מהבית אני נאלץ לקנות בחוץ שזה לא זול כל כך. בעיקר אם קונים פעמיים-שלוש בשבוע. אני למשל (לצערי) אוכל צהריים לפחות פעם בשבוע במסעדה. אני וידידה שלי לעבודה מזמינים ארוחה עסקית ב-70 שקלים עם מנות פתיחה, עיקרית וקינוחים. המנות פתיחה כוללות מגוון סלטים ופיתות חופשי, כמנה עיקרית אפשר להזמין 2 שיפודים ויש גם מנות אחרונות הכוללות בקלוואות ועוגיות עם קפה או תה. אני וידידה שלי מתים על ה- מנות אחרונות. למעשה כשחושבים על זה הארוחה מפנקת, טעימה והכי חשוב משביעה כך שלאכול פעם בשבוע זה בהחלט סביר.

אחד הבעיות בהגשת מנות אחרונות זה כמובן ללקוחות השומרים כשרות שכן רוב ה- מנות אחרונות הם חלביות. רבים נוטים לחשוב (ובצדק) שקינוחים ו- מנות אחרונות הינם מגעילים וחסרי טעם אך היום אפשר למצוא יופי של קינוחי פרווה בטעמים נהדרים. אמנם תמיד הקינוחים החלביים יהיו טעימים יותר זה נכון, אך אין זה אומר שאי אפשר יהיה ליהנות מקינוח טעים ואיכותי גם כשהוא פרווה. הרי בסה"כ אמנם לא כולם שומרי דת ומסורת, אך סביר להניח שרובם שומרי כשרות.

מנות אחרונות (קינוחים) תמיד יהיו אטרקציה בכל אירוע. אם זה אירוע משפחתי\חברתי, אירוע בעבודה או סתם מפגש ספונטני, תמיד דואגים לקינוחים טובים וטעימים, להם מחכים רוב האורחים. יש מגוון עצום ל- מנות אחרונות שניתן להגיש לאורחים ובימים כמו היום, בו יש מודעות לשמירה אל אורח חיים בריא ואכילת דברים בריאים אפשר למצוא קינוחים איכותיים למדיי גם בלי יותר מדיי סוכר וקלוריות לשביעות רצון האורחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה