יום רביעי, 7 באפריל 2010

התפתחות הדפוס

בשנים האחרונות ישראל רכשה לעצמה מעמד של מעצמת דפוס. חלק גדול מהפיתוחים של בתי דפוס כיום הם מחברות ישראליות. אך דווקא (באופן די אירוני יש לומר) כשהטכנלוגיה הלכה והתפתחה וענף הדפוס נדרש ליותר עובדים בעלי ידע דווקא אז נוצר מצב של מחסור בכח אדם. הסיבה לכך נעוצה כנראה בכך שההכשרה לכך הולכת ודועכת ומי שנפגע מזה אלו בתי הדפוס.

למרות עידן המחשבים והאינטרנט שבו כל התכנים והמאמרים רושמים בקלות על המחשב ומעבירים במייל, ענף הדפוס עדיין חי ובועט ואף יש ביקוש רב. המון המון חברות מסחריות משתמשות בשירותיהם של בתי דפוס לצורך הדפסות על פלאיירים, כרטיסים למיניהם וכו. כיום בתי דפוס זו כנראה הדרך הטובה ביותר לצורכי שיווק פרסומי.

ענף הדפוס בכלל עבר בשנים האחרונות מיני מהפכה, בלי לשים לב ודווקא עם התפתחות עידן האינטרנט, ענף הדפוס הלך והתפתח, הטכנלוגיות המתקדמות היום גורמות ליותר ויותר בתי עסק לפנות אל בתי דפוס המספקות את כל צורכיהם של הלקוח כאשר התוצאות טובות ביותר לשביעות רצונו של הלקוח. ולא סתם בתי העסק פונים ל- בתי דפוס.

בעולם בו כל דבר הופך לתחרות מסחרית בלתי רגילה, כך גם עסקי הדפוס. בתי דפוס לא מתמקדים רק בהדפסות על נייר אלא כמעט על כל דבר שתעלו על דעתכם אם זה חולצות, בדים, אם זה מדבקות, אם זה שקפים, דגלים ולמעשה כמעט על כל חומרי הגלם. יתרה מכך, בתי דפוס גם מציעים לנו שירותים של עיצובים גרפיים למיניהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה