יום רביעי, 28 באפריל 2010

קינוחים

קינוחים מאז ומתמיד היו אטרקציה בכל מקום. בית או עסק, אירוע או מפגש חברתי או אפילו מפגש אקראי וספונטני בין חברים, תמיד יהיו על השולחן מאכלים מתוקים ו\או מאפי בצקים. אתם לבטח תוהים איך מוצר שהפך להיות כל כך לא בריא הוא הכי פופולרי, קינוחים הם בריאים אם עושים אותם כאלו וישנן עשרות על גבי עשרות שיטות ומתכונים לקינוחים מתוקים, בריאים, עם סוכר וללא סוכר, עם פחות קלוריות ועם יותר.

אם תהיתם, קינוחים הם גם לקהל אשר זקוק להשגחה בריאותית מפוקחת יותר. החל מחולי סכרת המזריקים אינסולין, או חולים "קלים" יותר ועד לאנשים הנמצאים במשטר דיאטני אדוק. כיום מייצרים קינוחים וגם סוגי בצקים עם סוכרים בריאים, ללא סוכר כלל ומחומרים טבעיים וללא משמרים, בקניות הבאות שלכם שימו לב – ישנו מבחר עצום של קינוחים בעלי אופציות לכל אוכלוסיה וגיל.

ישראלים אוהבים קינוחים, אם יש משהו באירוע שהאורחים באירוע מחכים לו זה לקינוחים בסוף אחרי שפיטמו את עצמם כראוי במיטב המנות במשך האירוע. אם זה לגלידות, מוס שוקולד, סוגי בצקים ומאפים, פירות טעימים, פירות יער עם קצפת, עוגות שוקולד וכדומה.. הקינוח למעשה נותן את הטון הסופי של "ביקורת" האוכל באירוע, אם הקינוח היה טוב ומגרה, האורחים ייצאו מרוצים, מסופקים עם טעם טוב בפה.

אם אתם שומרי כשרות וכנראה שגם אם לא, כי סביר להניח ששמרתם על כשרות האירוע גם למען האורחים אשר כן שומרים. ובהנחה שהקייטרינג שהזמנתם היה בשרי אז מן הסתם שהקינוחים יהיו פרווה. נכון, יש הבדל (ואפילו די גדול) בין קינוחים פרווה אך בשנים האחרונות הפער הולך ומצטמצם ורמת קינוחי הפרווה השתפרה מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה