יום שלישי, 13 באפריל 2010

ביטוח ציוד

לדעתי חשוב מאוד לעשות היום ביטוח ציוד. בעיקר לבעלי עסק, משרדים וכאלה. כי אתה לא יכול לדעת אף פעם מה ייקרה, יכולה פתאום חס וחלילה לפרוץ לכם שריפה שיכולה לגרם לנזקים כבדים למחשבים, ובכלל לכל הציוד החשמלי\משרדי או שאולי ייפרצו לכם לחנות או משהו לכן אני חושב שכדאי מאוד לעשות ביטוח ציוד.

אתמול הלכתי עם חבר שלי לעשות ביטוח ציוד היות ויש לו עסק קטן והמלצתי לו לעשות ביטוח ציוד שיכול לדאוג לו בעת הצורך. בקיצור, אחר כך ישבנו לאכול באיזה מסעדה בראשון לציון, בעוד אני יושב לי לתומי ואוכל את ההמבורגר העסיסי שהזמנתי לי, ראיתי מישהי שהכרתי אותה לפני המון המון זמן, ולא ידעתי אם לגשת אליה או לא לגשת אליה, בסוף חבר שלי בעצמו ניגש אליה והזמין אותה לשבת איתנו.

ביטוח ציוד כדאי לעשות בעיקר אם יש לכם ציוד אלקטרוני וכיום יש המון חברות המספקות את שירותיהם לביטוח ציוד אלקטרוני בעיקר בגלל שהציוד האלקטרוני יקר מאוד ויש המון המון סיכונים כמו: התפוצצות צינור והנזקי מים יכולים לגרום לנזקים גדולים לציוד, קצר חשמלי, עומס יתר על המערכות או אפילו בגלל טעות אנוש של הפעלה לקויה.

מה הוא בעצם ביטוח ציוד? ביטוח ציוד בעצם נועד למעשה לבטח את הלקוח מפני נזקים שעלולים להיגרם לציוד שלו. אני אישית הייתי ממליץ מאוד לעשות זאת, בדיוק לפני כמה שבועות בחברה שבה אני עובד פרצה שריפה ופשוט כל הציוד נשרף כליל! למזלי, או יותר נכון למזלה של החברה, היא אכן דאגה לבטח את הציוד ובכך מנעה נזק כלכלי כבד מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה