יום ראשון, 25 באפריל 2010

חינות בצפון

אירועי חינות בצפון הולכים ומתרבים מדי שנה. אם בעבר היה מספר קטן ביותר של אירועי חינות בצפון, היום יש יותר ויותר עסקים המעצבים אירועים כאלה בצפון ישראל. אחד היתרונות של העסקים בצפון הוא בכך שהם יותר זולים משמעותית מהמקבילה מהמרכז. אירועים בצפון הן גם זולות יותר וגם קרובות יותר ובזה יתרונן הגדול.

חינות היו נפוצות מאד במאה שעברה וגם בישראל היום זוגות רבים עורכים טקסי חינה בהשתתפות בני משפחה וחברים הכוללים תלבושות מיוחדות ומאכלים עדתיים, בעיקר מתוקים. פעם רוב טקסי ה- חינות היו עושים במרכז אך כיום הרבה עושים חינות בצפון. למה הרבה מעדיפים היו לעשות חינות בצפון? הסיבה לכך היא כנראה שיש שם הרבה אולמות לאירועים וניתן לבחור משהו מושלם עבור טקס החינה.

חינה היא מהטקסים היפים ביהדות כאשר לכל עדה יש טקס חינה משלה. בעדות רבות נהוגים טקסי חינות שונים, כשהטקס של העדה המרוקאית שונה לגמרי מטקס חינה של העדה התימנית או הפרסית. אירועי טקסי חינות אפשר לעשות בדרום, ניתן לעשות טקסי חינות בצפון, יש חינות במרכז, אך טקסי חינות בצפון הם הפופולארים ביותר.

חינות הוא אחד התחומים הכי מגוונים לחגיגות ולמסיבות השונות בתחומו, חינה מרוקאית, חינה תימנית, חינה הודית, חינה פרסית ועוד ועוד עוד, אין ספור אפשרויות שונות לחגיגה המרגשת לקראת החתונה הקרבה. אני הייתי ממליץ לערוך טקסי חינות בצפון. למה דווקא בצפון? כי קודם יש שם הרבה אולמות יפים לעריכת הטקס. דבר שני, מבחינת מחירים, זול יותר שם ותמיד יש משהו מיוחד שעורכים אירוע בצפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה