יום רביעי, 7 באפריל 2010

אוכל וקייטרינג

כאשר רוצים לקיים אירוע ישנם כמה דברים שצריכים לקחת בחשבון: קודם כל זה כמובן, מקום, כלומר בחירת אולם, בחירת תקליטן מתאים, אך אולי אחד הדברים החשובים ביותר זה בחירת קייטרינג. ולא בכדי הוא כנראה גם הדבר היקר ביותר בכל אחד מן מרכיבי האירוע. חברות קייטרינג מספרות לנו כל סוג של אוכל שרק נרצה אך כמובן שברוב האירועים המאכלים ברובם בכלל הוא בשרי.

כדי להמחיש עד כמה חשובה בחירת הקייטרינג ניתן לשאול את עצמנו שכאשר אנחנו הולכים לאירוע מה הדבר הראשון שאנחנו מתייחסים אליו? סביר להניח שזה על האוכל. הרי שכבר כשמגיעים למקום האירוע, מקבלים את האורחים באוכל כהקדמה. ישנם אלפי חברות קייטרינג לכן יש לבחור בקפידה את חברת הקייטרינג לאירוע שלכם והתייעץ עם אנשים אשר ימליצו על חבר, קייטרינג כזו או אחרת וכו.

כמובן שכל העסק הזה של קייטרינג אינו עסק זול במיוחד. וכמובן שהמחירים שונים בין חברה כזו אחרת אך לא צריך להשתולל ולהיסחף עם הכסף. ניתן למצוא קייטרינג טוב ואף מצויין במחיר הגיוני אשר יגרום הנאה לחך לאורחים שלכם. אמנם המחירים אותם דורשים בעלי חברות הקייטרינג גבוהים אך עליכם להתמקח כמה שיותר ולדרוש מחירים הגיוניים אשר לא ייאלצו אתכם לחרוג מתקציבכם.

דבר נוסף שאולי יעזור לכם להבין את חשיבות הקייטרינג היא שאמנם לא כל האורחים באים אך ורק כדי לאכול ולהביע ביקורת על האוכל אם הוא היה ככה ואיך הוא היה ככה.. אבל אורח שבא וטורח לכבד אתכם בנוכחותו וכנראה ש\השאיר לכם צ'ק עם סכום מסויים, סביר להניח שהוא מצפה לארוחה טובה ואוכל איכותי תמורת כספו. סביר להניח גם שכגודל הסכום שהאורח הביא כך גם הציפייה בהתאם. ותפקידה של חברה הקייטרינג היא שבסופו של דבר כל האורחים ייצאו מרוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה