יום רביעי, 6 באפריל 2011

לימוזינה לכל אירוע

פעם להזמין לימוזינה לחתונה היה רק בכדי לאסוף את הזוג המאושר מהבית אל האולם או גן האירועים כאשר אפילו החזרה הביתה בתום החתונה הייתה באמצעות רכב של אחד מבני המשפחה. היום הזמנת לימוזינה היא בדרך לכל יום החתונה, משמעות הדבר היא שנהג הלימוזינה ילווה אתכם לאורך כל ההכנות האחרונות ביום החתונה. לצילומים עם הבגדים היקרים, לספר של החתן באם הוא החליט להסתפר רק ביום החתונה ולא לפני כן וכמובן לסלון הכלות של הכלה אחרי שסיימה את ההכנות האחרונות הכולל: איפור, תסרוקת, סידור שמלת הכלה וכדומה. בזה לא נסתיים העניין, הלימוזינה תחכה לכם גם בתום החתונה או חזרה הביתה או למי שבא מוכן והחליט לצאת לירח הדבש מייד בתום החתונה.

כיום יש לא מעט חברות הנותנות שירותי הסעה בתוך לימוזינה כאשר רובם הינם חברות רציניות בתחום. למעשה, רוב הלימוזינות של החברות הן מפוארות למדיי עם מיטב הפינוקים האפשריים הכוללים: ספות מעור בתוך הלימוזינה, בר משקאות, פלאזמה עם די וי די, מקרר ושאר הפינוקים. מה שמבדיל בעיקר בין החברות הוא רמת השירות וגם המחירים. (אם כי, גם המחירים בדרך כלל הם פחות או יותר אותו דבר). שירות איכותי ייתן את ההרגשה האולטימטיבית של מלכים אמיתיים.

השכרת לימוזינה יכולה להיות לכל מטרה שרק תרצו. נכון לרוב השכרת לימוזינה נקשר לעולם החתונות אך בימים של היום ניתן להשכיר לימוזינה לכל דבר, כמתנה ליום הנישואין, סתם מתנה לבת הזוג ואפילו סתם למי שתמיד חלם לחוות את החוויה בתוך לימוזינה יכול להזמין נסיעה שכזו בתוך הרכב המפואר בשביל ההרגשה והפינוק. תחשבו על זה, נסיעה בתוך לימוזינה, פינוקים מכל עבר, עם אלכוהול וכיבוד, טלוויזיה עם כל הערוצים, מחשב נייד וכל מה שרק יעלה על דעתכם.

היום להזמין לימוזינה לחתונה זה כבר לא משהו יוצא דופן במיוחד שכן בניגוד למה עלות השכרת לימוזינה היא לא יקרה כל כך וכמעט כל אחד הרוצה להתפנק בסטייל עם כניסה מפוארת בתוך לימוזינה, יכול להרשות זאת לעצמו. יתרה מכך, להתחיל את האירוע ביציאה מתוך לימוזינה הפך אפילו לסוג של טרנד בשנים האחרונות בעיקר בענף האירועים והחתונות. אם כי, לא רק. היום אפשר להזמין לימוזינה גם כמתנה לכבוד בת הזוג ליום הולדת ולתת לה תחושה של מלכה או אפילו להצעת נישואין מיוחדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה