יום שלישי, 26 באפריל 2011

הדפסות דיגיטליות

התפתחות הטכנולוגיה השפיעה רבות על תרבות הדפוס ובעיקר כל הנושא של הדפסות דיגיטליות. כיום יותר ויותר חברות משתמשים בשיטה זו שכן בעידן המודרני שהכל נעשה במחשב, ניתן להדפיס את הקובץ מייד בתום העיצוב. שיטת הדפסות דיגיטליות מיועדת בעיקר להדפסה של כמויות קטנות כמו הדפסת תמונות, מדבקות ושלטי חוצות. הדפסה דיגיטלית מייצרת צבעים בחדות מקסימאלית לכן עסקים רבים מנצלים את העניין לפרסום בעזרת הדפסת תמונות בטכנולוגיה הדיגיטלית.

 

הדפסות דיגיטליות כיום הינם השיטה הנפוצה ביותר אצל בתי הדפוס השונים, בעיקר לאלה המעוניינים להדפיס תמונות על זכוכית או על פרספקס. כיאה לעידן המודרני, שיטה זו מאפשרת ללקוח להכין את עיצוב שלו במחשב ולשלוח בקובץ לבית הדפוס באמצעות מייל. שיטת הדפוס הדיגיטלי בניגוד אולי למה שמקובל לחשוב, שיטה זו משמשת להדפסה של כמויות קטנות בזמן קצר לכן היא מיועדת להדפסת תפריטים, הדפסת תמונות, הזמנות לחתונה וכדומה. הדפסת כרטיסי ביקור למשל, שיטה זו אינה כל כך רלוונטית. בסופו של דבר הדפסות דיגיטליות הינה השיטה המקובלת ביותר היום אצל בתי הדפוס.

 

הדפסת תמונות זו בהחלט שיטה מצוינת לפרסום עסקים. בעיקר עסקים המעוניינים לקדם מוצר מסוים. הדפסות דיגיטליות על תמונה נותנת לנו תוצאות מדהימות כך שהשיווק של העסק יכול להיות מצוין. כיום בתעשיית הדפוס, הדפסות דיגיטליות הינה השיטה הנפוצה ביותר ומיועדת בעיקר לשימוש בתחום של הדפסה על קשיחים. בתי דפוס רבים מציעים את שירותי הדפוס שלהם ויש לפנות לחברה מקצועית אשר ברשותה המכונות המשוכללות בשוק. הדפסה על פרספקס מקנה יתרון על פני מוצרים אחרים שכן ניתן להדפיס אותה בגדלים שונים.

 

בתי דפוס המתמחים בשיטת הדפסות דיגיטליות יעניקו לכם פתרונות איכותיים כמעט לכל סוגי הדפוס. היתרונות של שיטה זו הם רבים בן מבחינת הזמינות והן מבחינת המחירים. אם כי, הדפסות דיגיטליות לא מיועדות להדפסה של כמויות גדולות כמו עיתונים וספרים, שם דרוש להדפיס בכמויות עצומות. היא מיועדת להדפסת פליירים ועלונים, הדפסה על פי וי סי, הדפסה על עץ, חוברות למצגות ושאר הדברים אשר אינם מצריכים כמות גדולה ומסחרית. בעבר וגם היום המדבקות תפסו את נתח השוק הגדול יותר בשיטה זו, אם כי לאחרונה הדפסת תמונות גם כן תפס חלק נכבד.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שבתי דפוס המתמחים בהדפסות דיגיטליות נותנים פתרונות איכותיים לרוב סוגי ההדפסות, 90 אחוז מהדפסות שאני מזמין בעסק הן הדפסות דיגיטליות. רק שאני מדפיס כמות עצומה של דפים אני מדפיס בהדפסת אופסט.
    את רוב העבודה שלי אני עושה דרך האינטרנט באתר www.armonrama.co.il בו אני יכול לבחור את המוצר שאני רוצה, לעשות את העיצוב המינימלי ובסופו של דבר לשלוח את ההזמנה שלי.
    כמו כן, את ההזמנה שאני שלחתי, מחלקת הגרפיקה יושבת ועושה שיפורים קטנים על מנת שיהיה יותר מקצועי ומושך לעין. ככה שהמוצר הסופי שלי מעוצב באופן מקצועי אבל מבוסס על הרעיון שלי.
    לפי דעתי זה נותן לו את הטאץ' האישי וזה משהו מאוד חשוב כאשר אני מזמין מוצרי פרסום שונים!

    השבמחק